۵۵۰۶۴۴۵۰ ۰۲۱

ارسال وسایل منزل به خارج از کشور

ارسال وسایل منزل به خارج از کشور

ارسال وسایل منزل به خارج از کشور و حمل و نقل هوایی وسایل منزل به چه صورت است؟

اگر در حال مهاجرت هستید و قصد ارسال وسایل منزل به خارج از کشور را دارید باید با شرایط و‌ محدودیت های حمل و نقل وسایل منزل آشنا شوید.این مقاله یک راهنمای کامل برای حمل و نقل هوایی وسایل منزل است که به شما کمک میکند بهترین تصمیم را برای حمل وسایلتان بگیرید.

اگر می خواهید وسایل خود را ارسال نمایید و نمی دانید با کجا بارتان حمل کنید حتما مقاله شرکت کارگو را مطالعه نمایید.

ارسال وسایل منزل به خارج از کشور

ارسال وسایل منزل به خارج از کشور

برای ارسال وسایل منزل به خارج از کشور اول باید بدانید چه لوازمی را می توانید فریت کنید؟

معمولا افرادی که به یک کشور خارجی مهاجرت می کنند شاید بخاطر هزینه های بالا نتوانند وسایل ابتدایی زندگی را از آن کشور بخرند در نتیجه فقط یک راه دارند و آنهم این است که همان وسایلی که در ایران داشتند را به کشور جدید حمل کنند.

قطعا هزینه ارسال وسایل دست دوم به خارج از کشور در مقابل خرید لوازم جدید خیلی کمتر است در نتیجه تصمیم عاقلانه ایی است که فقط بعضی از وسایل را با خودمان ببریم.

برای آگاهی از قیمت حمل به صفحه هزینه ارسال بار به خارج از کشور مراجعه نمایید.

حمل وسایل منزل به خارج از کشور

اولویت با بردن چه وسایلی است؟

قطعا بردن تمام وسایل خانه آنهم به شکل هوایی مقرون به صرفه نیست و باید لوازمی را انتخاب کنیم که بیشتر کارایی دارند. نکته ای که باید در نظر بگیرید این است که وسایل کم حجم و مهم را انتخاب کنید. مثلا ظروف غذاخوری، لوازم آشپزخانه، فرش و‌…

لازم است بدانید که تقریبا تمام وسایل خانه را می توان از طریق هواپیما حمل کرد به جز یخچال.چون برای حمل یخچال باید گاز آن تخلیه شود و یخچال بدون گاز عملا به درد نمی خورد.یکی دیگر از وسایلی که حمل هوایی آن بصرفه نیست مبلمان و سرویس خواب می باشد.

از آنجاییکه هرچقدر حجم بار شما بیشتر باشد هزینه حملتان بالاتر می رود در نتیجه انتخاب اقلام بزرگ مثل تختخواب، میز تلویزیون، سرویس ناهارخوری، مبل و … پیشنهاد نمی شود چون بشدت هزینه حمل را بالا می برد. البته اگر برایتان هزینه حمل مهم نیست و به وسایلتان دلبستگی دارید هیچ محدودیتی برای ما وجود ندارد و می توانیم کل بارتان را با هواپیما به مقصد مورد نظر ارسال کنیم.

اگر می خواهید با حمل هوایی مبلمان آشنا شوید به صفحه ارسال مبلمان به خارج از کشور مراجعه نمایید.

نحوه حمل و نقل هوایی وسایل منزل

خیلی سوال می کنید که برای ارسال لوازم شخصی منزل به خارج از کشور هواپیما بهتر است یا کشتی؟

قطعا می دانید که هزینه های حمل با کشتی ارزانتر از هواپیماست.اما اگر وضعیت زندگی شما در خارج از کشور طوری باشد که به وسایلتان نیاز داشته باشید حتما باید حمل هوایی را انتخاب کنید تا در سریعترین زمان بارتان به کشور مقصد برسد.

اما بطور کلی اگر وسایل کم حجم منزل را میخواهید ببرید صد درصد حمل هوایی گزینه خوبی است.ولی اگر قصد دارید کل وسایل خانه از جمله مبلمان، تابلو، تختخواب، میزها و … را ارسال کنید حمل دریایی از نظر هزینه بصرفه تر است.

اما شرکت مرلید (merlead.com) در حال حاضر فقط از طریق حمل هوایی لوازم شخصی منزلتان را به خارج از کشور ارسال می کند و فقط در شرایط خاص حمل دریایی لوازم منزل را ممکن است قبول کند.فقط به شرط اینکه بارتان یک کانتینر کامل است می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره گرفتن در خصوص حمل دریایی با مرلید تماس بگیرید.

در غیر اینصورت فقط حمل هوایی وسایل منزل توسط شرکت ما انجام می شود.

مزیت های حمل و نقل هوایی وسایل منزل

مزیت های حمل و نقل هوایی وسایل منزل

ارسال وسایل منزل بصورت هوایی و با هواپیما دارای مزیت های زیر می باشد:

۱-سرعت حمل و نقل بشدت بالاست و شما هرجای دنیا باشید می توانید حداکثر ۷ تا ۱۰ روزه بار خودتان را ارسال و دریافت کنید.

۲-امنیت بالا: حمل هوایی بالاترین امنیت را در میان سایر روشهای حمل(زمینی و‌ دریایی ) دارد.

۳-عدم محدودیت در وزن: در حمل هوایی می توانید از یک کیلو تا ۵ تن ، ۱۰ تن بار ارسال کنید.

۴-انجام امور‌ گمرکی راحت در مبدا و مقصد: با توجه به اینکه مسافرانی که قصد مهاجرت دارند بیشتر از طریق هوایی سفر می کنند طبیعتا امور گمرکی و قوانینی که برای مهاجران وضع کرده اند راحت تر از شیوه دریایی و‌ زمینی است.بویژه در کشور خودمان فرودگاه امام نسبت به گمرک بازرگان و بندرعباس تسهیلات ویژه ای را برای مسافران جهت صادرات لوازم شخصی به کشورهای دیگر در نظر گرفته است.

نحوه بسته بندی وسایل منزل

نحوه بسته بندی وسایل منزل

در خصوص بسته بندی سوال بسیار است که ما در اینجا به پرتکرارترین آنها پاسخ می دهیم.وسایل غیر شکستنی منزل بایستی در جعبه های محکم بدون آرم و علامت بدرستی جاسازی شود.

اما وسایل شکستنی مثل ظروف چینی، شمعدان و … ابتدا باید با بابلرپ (پلاستیک حباب دار )خوب پیچیده شوند و بعد در جعبه های چند لایه با فوم محکم بسته بندی شوند.اگر سرویس ظروف شما خودش جعبه داشته باشد که بهتر است چون این جعبه ها مخصوص خود ظرف بوده و دارای محفظه های خاص هستند.

اما در غیر اینصورت بایستی به روشی که گفتیم بسته بندی شود.چنانچه تعداد جعبه های شما بیش از ۴ عدد بوده و همه هم شکستنی باشد قطعا بار بایستی روی پالت قرار بگیرد تا در حمل آسیب نبیند.

وسایل خاص و حساس مثل لوستر، ساعت، آباژور، آینه، تابلو فرش‌ و نقاشی و … حتما بایستی داخل باکس سخت یا چوبی قرار بگیرند. این باکس ها از پیش ساخته شده نیستند و باید بر اساس ابعاد وسیله شما توسط کارگاه ما ساخته شود. بنابراین وسایلی که می خواهید حمل کنید را دقیق به کارشناس بگویید تا در مورد بسته بندی شما را راهنمایی کنند.

به کدام کشور نمی توانیم لوازم شخصی بفرستیم؟

به کدام کشور نمی توانیم لوازم شخصی بفرستیم؟

ما به تمام کشورها می توانیم وسایل شخصی منزل را ارسال کنیم اما در مورد دو کشور محدودیت وجود دارد. یکی ترکیه و دیگری روسیه است.

برای ارسال بار به ترکیه حتما فرستنده و گیرنده باید یک نفر باشد و کیملیک ترکیه را نیز داشته باشد. در غیر اینصورت امکان حمل وجود ندارد.چون بار در ترکیه به مشکل می خورد و ترخیص نخواهد شد.

برای روسیه هم بخاطر قوانین گمرکی بسیار سختی که دارند ممکن است ترخیص بار به مشکل بخورد در نتیجه تا از ترخیص در روسیه مطمئن نشدید نباید برای حمل بارتان اقدام کنید.ضمن اینکه مرلید بعنوان ضمانت ترخیص بار از شما ۱۰۰۰ دلار می گیرد. چنانچه بار در روسیه با موفقیت ترخیص شد مبلغ ضمانتنمه به شما عودت داده می شود در غیر اینصورت هزینه معدوم کردن یا بازگرداندن بار از روی مبلغ دپوزیت کسر می شود.

چرا انتقال وسایل منزل به خارج از کشور ضروری است؟

چرا انتقال وسایل منزل به خارج از کشور ضروری است؟

شاید برایتان این سوال بوجود بیاید که ایا ارسال وسایل منزل به خارج از کشور از نظر مالی مقرون به صرفه است؟

جواب این سوال به عوامل مختلفی بستگی دارد.

۱- به چه کشوری مهاجرت میکنید؟
۲-آیا خرید لوازم منزل در خارج از کشور ارزان است یا گران ؟

بطور کلی یک قانون کلی وجود دارد که اکثر کشورها به آن پایبند هستند.اینکه برای واردات لوازم شخصی مهاجران به کشورهای دیگر بشرطیکه از این وسایل برای مصرف شخصی استفاده شود مالیات تعلق نمیگیرد. البته چند کشور هم از این قانون تبعیت نمیکنند و برای واردات هر کالایی مالیات دریافت می کنند.

در نتیجه فقط یک هزینه حمل و جواز گمرکی در ایران دارید.

حال باید با توجه به شرایط کشوری که در آن هستید و هزینه های حملی که اعلام میشود تصمیم بگیرید چه وسایلی را با خودتان ببرید.
مثلا مبلمان در انگلیس گران است و خیلی از مهاجران ترجیح میدهند مبلمان خودشان را ببرند.حتی خرید مبل جدید و ارسال ان به لندن هم هزینه های کمتری نسبت به خرید مبلمان در انگلیس دارد.

پس خودتان بصرفه بودن خرید یا انتقال وسایل را بررسی کنید و برای گرفتن قیمت های حمل با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *