۵۵۰۶۴۴۵۰ ۰۲۱

شرکت کارگو

شرکت کارگو در تهران

دنبال شرکت کارگوی خوب برای حمل بارت می گردی؟ با نحوه استعلام حمل از شرکت کارگو مرلید اشنا شوید.

اگر بدنبال یک شرکت کارگو در تهران هستید تا با خیال راحت بار شما را به فرودگاه مقصد حمل کند مرلید (www.merlead.com) یکی از بهترین گزینه هاست که با داشتن ترخیصکاران قدر و حرفه ای و همکاری با تمامی ایرلاین های داخلی و خارجی لوازم و بسته هایتان را بشکلی مطمئن به خارج از کشور ارسال می نماید.

برای اینکه از شرایط و قیمت های حمل و فریت بار اطلاع پیدا کنید از طریق پل های ارتباطی زیر با ما در تماس باشید:

  • تلفن: ۵۵۵۲۷۶۷۴ ۰۲۱
  • واتساپ: 09367292188-09102338349
  • ایمیل: info@merlead.com

ما در ادامه این مقاله شما را با نحوه استعلام حمل از کارگوی مرلید آشنا می کنیم.

نحوه استعلام حمل هوایی از یک شرکت کارگو

نحوه استعلام حمل هوایی از یک شرکت کارگو

خیلی از افراد فکر می کنند که برایدانستن شرایط و هزینه ارسال بار به خارج از کشور بدون داشتن هیچ اطلاعاتی فقط باید تلفن را بردارند و با شرکت کارگو تماس بگیرند و انتظار هم دارند که کارشناسان به آنها قیمت و شرایط حمل را توضیح دهند در صورتیکه هر چیزی قاعده و قانون خودش را دارد.

برای استعلام حمل هوایی از شرکت کارگو مرلید شما باید حداقل اطلاعات را در خصوص بارتان داشته باشید تا بتوانید به سوالاتی که از شما پرسیده می شود درست پاسخ دهید.

قطعا اولین سوالی که کارشناس فروش از شما می پرسد این است که بارتان چیست و چند کیلو می باشد؟ بسیاری از افراد این جمله تکراری را می گویند که نمیدانم چند کیلو است فقط میخواهم قیمت هر کیلو را بدانم.طبیعی است که به این شکل هیچ شرکتی نمی تواند به شما قیمت بدهد چرا؟ چون کسی که هنوز وزن حدودی بار خود را نمی داند یعنی تصمیم جدی برای ارسال بار ندارد و صرفا تماس گرفته است تا یک قیمتی داشته باشد.

بنابراین اگر می خواهید استعلام حمل دقیقی داشته باشید قبل از تماس با کارگوی مرلید این اطلاعات را آماده کنید:

1-وزن حدودی بار خود را بسنجید.خوشبختانه در حال حاضر در اکثر خانه ها یک ترازو پیدا می شود که بتوانید یک تخمینی از وزن بار داشته باشید.

2-ابعاد بسته های خود را اندازه بزنید.اگر جعبه برای بسته بندی تهیه کرده اید تعداد جعبه ها و طول و عرض و ارتفاع آنها را اندازه بگیرید.

3-فرودگاه مقصد را در اینترنت جستجو کنید تا وقتی از شما سوال می شود بار باید به کدام فرودگاه حمل شود دقیق بدانید.مثلا بعضی ها تماس می گیرند و می گویند به آلمان.در صورتیکه چندین فرودگاه در کشور آلمان هست و طبیعتا شرایط و قیمت برای هرکدام آنها متفاوت است.

4-نوع بار را صادقانه اعلام کنید.به کررات پیش امده که برای استعلام قیمت تماس میگیرند و وقتی نوع بار را سوال می کنیم به دروغ می گویند که بار شخصی است در صورتیکه بعد از پرسیدن سوالات بیشتر کارشناس متوجه می شود که بار تجاری است و می خواهند آنرا شخصی جا بزنند چون فکر می کنند که بار اگر شخصی باشد نیاز به تشریفات گمرکی و پرداخت عوارض ندارد در صورتیکه این تصور غلطی است.هرچقدر که شما با ما روراست تر باشید بهتر می توانیم کمکتان کنیم.

5-اقلامی که میخواهید در بار بگذارید را مشخص کنید.حتما میدانید که حمل یکسری از مواد غذایی و وسایل به خارج از کشور ممنوع است و نباید در بار قرار داده شود.چون ممکن است در مقصد بار ترخیص نشود و برگشت بخورد.بنابراین هرچیزی که در جعبه ها بسته بندی کرده اید را شفاف بگویید که کارشناس راهنمایی تان کند.مثلا به برخی از مشتری ها با اینکه اعلام کرده ایم ادکلن در بین وسایلی که می خواهند فریت کنند قرار ندهند باز هم اینکار را کرده بودند که خوشبختانه همکاران با درایت ما این مساله را در فرودگاه متوجه شدند و آنرا خارج کردند.

خب حالا که متوجه شدید چه اطلاعاتی باید ارائه دهید می توانید با خیال آسوده با کارگوی مرلید تماس بگیرید.

کارشناسان بعد از ثبت اطلاعات بار یا همان موقع به شما شرایط و قیمت حمل بار را اعلام می کنند یا در مواقعی که قیمت دقیق در دسترس نباشد از شما شماره واتساپ می گیرند تا بعد از بررسی پاسخ استعلام حمل شما را برایتان ارسال کنند.

در صورتیکه تصمیم گرفتید که کار حمل بارتان را به کارگوی مرلید بسپارید می توانید از طریق تماس تلفنی یا واتساپ نهایی شدن بار را به کارشناس خودتان اطلاع دهید تا مقدمات کار فراهم شود.

نحوه استعلام حمل هوایی بارهای تجاری

نحوه استعلام حمل هوایی بارهای تجاری

برای استعلام حمل هوایی بارهای تجاری، داشتن اطلاعات دقیق لازم وضروری است.حال این اطلاعات باید در چه قالبی ارائه شود؟ معمولا اگر بار شما اماده باشد بایستی یک فرم بنام پکینگ لیست برای استعلام قیمت حمل ارائه کنید.این فرم را شیپر یا کسی که بار را به شما فروخته در اختیارتان می گذارد.

پس در قدم اول اگر می خواهید سریعتر به استعلام شما رسیدگی و قیمت اعلام شود باید پکینگ لیست خود را از طریق واتساپ یا ایمیل ارسال کنید.

توجه داشته باشید برخی از افراد با ارائه پروفرما انتظار استعلام قیمت دارند در حالیکه پروفرما صرفا یک پیش فاکتور است و نشان می دهد که اصلا شما وارد پروسه خرید جنس هم نشده اید.البته اگر در کنار پروفرما اطلاعات دقیق از بار هم داشته باشید می توانیم قیمت بدهیم.

اطلاعات دقیق چیست؟

  • مبدا بار:اسم دقیق فرودگاه
  • گراس ویت: وزن ناخالص بار
  • ابعاد با ولوم: اینکه بارتان چند متر مکعب است
  • ترم خرید: یعنی قرارداد بین خریدار و فروشنده برای حمل بار چگونه است؟آیا فروشنده بار را تحویل می دهد و کارهای گمرکی مبدا را بر عهده می گیرد یا خیر.
  • نوع بسته بندی: اینکه بار روی پالت است یا در وودن باکس قرار دارد یا …

بدیهی است ناقص بودن اطلاعات بار باعث می شود که استعلام قیمت شما به تاخیر بیفتد.

خیلی وقت ها پیش امده که مشتری تماس می گیرد و می گوید 2 تن گیلاس دارم و می خواهم حمل کنم و هیچ اطلاعاتی در خصوص بار ندارد.مسلما ما نمی توانیم برای اینگونه بارها استعلام قیمت بگیریم.

ویژگی های یک شرکت کارگو خوب

ویژگی های یک شرکت کارگو خوب

اگر به طور خلاصه بخواهیم بگوییم یک شرکت کارگوی خوب چه ویژگی هایی داشته باشد بایستی به موارد زیر اشاره کنیم:

1-نیروهای فروش زبده و پاسخگویی داشته باشد: در واقع نیروی فروش باید از لحظه استعلام قیمت تا زمانی که بار به مقصد می رسد مسئولیت پذیر بوده و به سوالات شما پاسخ دهد.

2-قیمت های خوبی ارائه دهند:یک شرکت کارگوی خوب بایستی قیمت های مناسبی برای حمل و نقل بارها در نظر بگیرد.منظور این نیست که قیمت ارزان باشد بلکه بایستی یک سرویس عالی با قیمت معقول ارائه کنند.

3-سرویس تحویل بار درب منزل در مبدا را داشته باشد:شرکتی که بتواند بار را درب منزل از شما تحویل بگیرد و خودش تمام کارها را انجام دهد.البته برخی از افراد دوست دارند خودشان به فرودگاه بیایند که باید این امکان را هم فراهم کرد.

4-داشتن نمایندگی از کریرها: کریرها یعنی کسانیکه وسایل حمل دارند.شرکت هایی که مستقیما نمایندگی ایرلاین ها را دارند می توانند قیمت های دسته اول تری به مشتری بدهند.در حمل هوایی کریر ها ایرلاین هایی مثل ایران ایر، قطر، امارات و … هستند.

5-داشتن نمایندگان قانونی در کشورهای مختلف: این باعث می شود که برای بارهای صادراتی و وارداتی در صورتیکه مشکلی ایجاد شود خیالتان راحت باشد که یک نماینده قانونی هست که کارها را حل نماید.

شرکت کارگو در تهران

شرکت کارگو در تهران

همانطور که در بالا اشاره کردیم کارگوی مرلید یکی از بهترین شرکت ها برای حمل بار هوایی از تهران می باشد.

نکته مهم این است که شرکت مرلید در تهران واقع شده و قادر است بارها را در سطح شهر تهران جمع آوری کرده و به خارج از کشور ارسال نماید.

با توجه به اینکه مرلید یک دفتر مرکزی در تهران و یک دفتر در فرودگاه امام دارد میتواند بسرعت بارها را هندل نماید.و‌ از طرفی هم مشتریان میتوانند هرزمان که خواستند بصورت حضوری به دفتر مراجعه کنند تا خیالشان از جهت حمل بار راحت باشد.

البته لازم به ذکر است که کارگوهایی دیگری هم در شهرستان ها مشغول به کار می باشند که میتوانند از شهر شما بار را به مقاصد محدودی در خارج از کشور ارسال کنند اما اکثر بارها بایستی از مبدا تهران و فرودگاه امام به خارج از کشور حمل گردند. چون فقط از این فرودگاه سرویس وجود دارد.

سخن آخر

ما در این مطلب شما را با نحوه استعلام حمل از شرکت کارگوی مرلید آشنا کردیم تا بتوانید در کوتاه ترین زمان و با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت بارهایتان را حمل کنید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *