۵۵۰۶۴۴۵۰ ۰۲۱

حمل بار به تاجیکستان
حمل بار به تاجیکستان cancel-circle

حمل بار به تاجیکستان

حمل بار به تاجیکستان به دو شکل شخصی و تجاری انجام می شود اما از آنجاییکه اغلب بارها با مقاصد تجاری به این کشور ارسال می گردند ما نیز در این مطلب بیشتر به بررسی نحوه حمل بار تجاری به دوشنبه صحبت خواهیم کرد و در یک بخش هم در خصوص فریت بار لوازم شخصی به تاجیکستان شما را راهنمایی می کنیم.

لازم به ذکر است شرکت مرلید صفر تا صد حمل بارهای شخصی و تجاری به تاجیکستان را انجام‌ می دهد کافیست با کارشناسان فروش تماس حاصل نمایید.

حمل بار به تاجیکستان

هزینه ارسال بار به تاجیکستان

حمل بار به تاجیکستان

حمل بار به تاجیکستان

حمل بار به تاجیکستان از ایران به سه شکل هوایی، زمینی و‌ ریلی انجام می شود اما شرکت مرلید فقط امکان حمل هوایی به تاجیکستان را دارد و در زمینه ارسال زمینی و ریلی خدماتی ارائه نمی کند.بنابراین تنها در صورتیکه قصد حمل بار هوایی به تاجیکستان را دارید با ما تماس بگیرید.

برای اطلاع از قوانین فریت به زوریخ ، بازل ، ژنو به صفحه ارسال بار به سوئیس مراجعه نمایید.

حمل بار تجاری به دوشنبه تاجیکستان

حمل بار تجاری به دوشنبه تاجیکستان

برای حمل بار تجاری به دوشنبه تاجیکستان بایستی ماهیت کالا و تولید کننده بودن فرستنده برای گمرک جمهوری اسلامی محرز شود.یعنی چنانچه شما آن کالا را تولید کرده باشید و هیچ منعی برای صادرات آن وجود نداشته باشد می توان آنرا ارسال کرد.

توجه داشته باشید هزینه های جواز بار تجاری برای شرکت هایی که خودشان تولید کننده هستند، پروانه بهره برداری و‌ کارت بازرگانی دارند تا حدی کمتر است.و این بدان معنی نیست که اگر کارت بازرگانی یا پروانه بهره برداری نداشته باشید امکان صادرات بار وجود ندارد.در چنین شرایطی کافیست تولید کننده باشید تا خودمان کل کار را انجام دهیم.

ضمن اینکه در صورتیکه بخواهید کالای تولیدی شرکت دیگری را صادر کنید حتما باید از آن شرکت اجازه صادرات داشته باشید.
بطور کلی مراحل صادرات بار بصورت هوایی به تاجیکستان به شکل زیر می باشد:

۱- تحویل مدارک: پروانه بهره برداری، اینویس، پکینگ لیست، نامه درخواست صادرات به گمرک، کارت بازرگانی
۲- اظهار کالا به گمرک توسط ترخیصکار
۳- صدور جواز گمرکی
۴- صدور بارنامه

برای اطلاع از شرایط ارسال بار به آلماتی به صفحه حمل بار به قزاقستان مراجعه نمایید.

فریت بار لوازم شخصی به تاجیکستان

فریت بار لوازم شخصی به تاجیکستان

شاید خیلی کم پیش بیاید که ایرانی ها بخواهند به تاجیکستان مهاجرت کنند اما به هر ترتیب برای اندسته از عزیزانی که قصد فریت بار لوازم شخصی به تاجیکستان را دارند شیوه کار را توضیح می دهیم.

اولین چیزی که برای فرستنده مهم است قیمت می باشد.اما لازمه دریافت هزینه ارسال بار چند اطلاعات مهم است که مشتری بایستی در اختیار کارشناس فروش بگذارد.

اولی وزن و نوع بار و دومی ابعاد بار است.توجه داشته باشید بدون ارائه این موارد نمی توانیم قیمت اعلام نماییم.

بعد از اینکه قیمت حمل، جواز و بسته بندی توسط همکاران ما اعلام شد با واریز بیعانه و ارائه مدارک لازم، کل فرایند فریت بار لوازم شخصی تان به تاجیکستان را به مرلید می سپارید.

شرکت مرلید قادر است بار را در منزلتان بسته بندی کند و به فرودگاه انتقال دهد و پس از انجام فرایندهای گمرکی انرا به فرودگاه مقصد ارسال نماید.

هزینه ارسال بار به تاجیکستان

هزینه ارسال بار به تاجیکستان

هزینه ارسال بار به تاجیکستان با توجه به شخصی یا تجاری بودن محموله متغیر است. در حال حاضر فقط هواپیمایی وارش به سمت تاجیکستان سرویس دارد که قیمت های آن ریالی بوده و سرویس آن دایرکت می باشد.

در حمل لوازم شخصی چهار هزینه دارید:

۱-هزینه حمل از درب منزل: چنانچه مشتری درخواست پیکاپ داخل تهران داشته باشد ۶۵۰.۰۰۰ تومان بابت تحویل گرفتن بار دریافت می گردد.

۲-هزینه حمل ایرلاین: هزینه حمل و هندلینگ بسته به وزن و حجم بار تعیین می گردد.هر کدام از این معیارهای اندازه گیری بیشتر باشد گمرک آنرا در نظر می گیرد. نرخ حمل با توجه به رنج وزنی مینیموم، نرمال، مثبت ۴۵، مثبت ۱۰۰، مثبت ۳۰۰، مثبت ۵۰۰ و بالای ۱ تن مشخص می شود.

۳-هزینه جواز گمرکی: تمامی بارهایی که از ایران به مقاصد بین المللی حمل می شوند بایستی در گمرک فرودگاه امام جواز گردند. هزینه جواز گمرکی برای بارهای نرمال و شخص در سال ۱۴۰۳ ، مبلغ ۱.۷۰۰.۰۰۰ تومان می باشد. هزینه جواز بارهای تجاری هم با در نظر گرفتن ماهیت بار و عواملی که در بالا ذکر کردیم توسط ترخیصکاران ما تخمین زده می شود.

۴-هزینه بسته بندی: هزینه بسته بندی بر اساس نوع آن مشخص می شود. به میزانی که از کارتن، پالت و باکس چوبی استفاده شود قیمت بسته بندی تعیین خواهد شد.

در بارهای تجاری علاوه بر هزینه های بالا ممکن است بسته به نوع کالا هزینه گواهی سم پاشی، گواهی مبدا و هزینه ازمایشگاه برایتان در نظر گرفته شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *