۵۵۰۶۴۴۵۰ ۰۲۱

حمل بار به قزاقستان
حمل بار به قزاقستان cancel-circle

حمل بار به قزاقستان

واردات از قزاقستان

واردات از قزاقستان

حمل بار از قزافستان به ایران

اگر قصد دارید بار شخصی یا تجاری به قزاقستان بفرستید و در مورد حمل بار به قزاقستان بیشتر بدانید با ما همراه شوید

حمل بار به قزاقستان

قزاقستان کشوری در آسیای میانه است که با توجه به سیاست های اخیر کشورمان، واردات و صادرات از آنجا بشدت افزایش پیدا کرده است.

در این مقاله سعی می کنیم نحوه حمل بار به قزاقستان را به همراه مدارک مورد نیاز بیان کنیم.همچنین در خصوص حمل بار از قزاقستان به ایران(واردات) صحبت می کنیم.لازم به ذکر است ما می توانیم بارها را به شکل هوایی، زمینی و در برخی مواقع ریلی قیمت بدهیم اما تمرکز ما روی ارسال بار هوایی و زمینی به قزاقستان می باشد.

حمل بار به قزاقستان

شیوه حمل زمینی و صادرات به قزاقستان

بارهایی که به قصد صادرات به قزاقستان حمل می شوند بایستی از مرزهای سرخس یا لطف آباد یا آستارا عبور کنند.پس از تایید شدن حمل بار از جانب مشتری و دریافت ادرس، همکاران ما در محل پیکاپ حضور پیدا می کنند و پس از بارگیری، محموله را از سمت مرز سرخس به ترکمنستان و ازبکستان و‌ در نهایت به قزاقستان می برند.

نکته ای که باید مد نظر داشته باشید این است که بار بصورت مستقیم ارسال نمیشود بلکه به مرز سرخس آورده شده و‌ در آنجا داخل ماشین های ترکمن بارگیری می گردد و به هر‌کجای آسیای میانه از جمله ترکمنستان، قرقیزستان، ازبکستان، قزاقستان و‌… حمل می شود.البته بتازگی توانسته ایم از مرز لطف آباد ماشین هایی برای حمل مستقیم بار به آسیای میانه تهیه کنیم.

ارسال بار به قزاقستان بصورت هوایی

ارسال بار به قزاقستان بصورت هوایی

برای ارسال بار به قزاقستان بصورت هوایی ابتدا با شرکت مرلید تماس بگیرید.ابعاد و وزن دقیق بار را اعلام کنید تا قیمت دقیق حمل به شما داده شود.توجه داشته باشید که از ایران فقط به فرودگاه آلماتی قزاقزستان سرویس هوایی وجود دارد.

خوشبختانه ما در فرودگاه امام خمینی بهترین ترخیصکاران را داریم و می توانیم کارهای گمرکی بارهای شخصی و تجاری شما را انجام دهیم.در مورد بارهای تجاری، بایستی نوع بار و اینکه کارت بازرگانی دارید یا خیر؟ تولید کننده هستید یا نه؟ را به کارشناسان ما اطلاع دهید تا بتوانیم قیمت مناسبی را ارائه کنیم و به بهترین روش بار شما را به قزاقستان حمل کنیم.

در خصوص بارهای شخصی هم نحوه کار به همین شکل است فقط یا باید خودتان مسافر باشید یا اینکه بار را برای اعضای درجه یک خانواده تان ارسال کنید.

برای آشنایی با قوانین حمل خط هوایی فلای دبی به صفحه فلای دبی مراجعه نمایید.

قوانین حمل بار شخصی یا مسافری به قزاقستان

قوانین حمل بار شخصی یا مسافری به قزاقستان

هرساله بسیاری از ایرانیان به قزاقستان مهاجرت می کنند و برای کمتر شدن هزینه های زندگی ترجیح می دهند وسایل شخصی منزلشان را به این کشور ببرند.اما نکته ای که بایستی به آن توجه کنید این است که متاسفانه گمرک قزاقستان برای لوازم دسته دوم مسافران هم بر طبق نرخ هایی که دارد مالیات و عوارض دریافت می کند.

علاوه بر این بر طبق قوانین این کشور چنانچه بین وسایل تان، لوازم برقی هم باشد باید برای وارد کردن آن مجوزهای لازم را از کمیته امنیت ملی دریافت کنید.هزینه دریافت این مجوز 180 یورو است و بین 7 تا 10 روز کاری طول می کشد تا صادر شود.

اگر با این وجود باز هم می خواهید لوازم خانه تان را به قزاقستان بفرستید باید مدارک زیر را اماده کنید:

توجه داشته باشید که مدت زمان ترخیص بار حدود 2 تا 4 روز کاری می باشد.

اگر قصد حمل بار به اسپانیا را دارید به صفحه ارسال بار به اسپانیا مراجعه کنید.

قوانین حمل حیوان خانگی به قزاقستان

همانطور که گفتیم قزاقستان گمرک سختگیری دارد.بر اساس قوانین این کشور اگر حیوان خانگی را همراه خودتان ببرید گمرک مالیاتی از شما نمی گیرد اما اگر حیوان را بصورت جداگانه کارگو کنید باید در قزاقستان مالیات بپردازید.

حمل بار به قزاقستان بصورت ریلی

هزینه ارسال بار به قزاقستان

هزینه های شما به شدت به شیوه حمل و نوع کالا بستگی دارد که در ادامه به تفکیک ، هزینه های زمینی و هوایی را بیان می کنیم

هزینه حمل با کامیون به قزاقستان

برای استعلام قیمت و هزینه ارسال بار به قزاقستان بایستی اطلاعات زیر را در اختیار کارشناسان قرار دهید:

چنانچه بار از مرز سرخس به قزاقستان فرستاده شود باید از ترکمنستان و ازبکستان عبور کند و به قزاقستان برسد.در صورتیکه قصد دارید بار را از مرز آستارا به قزاقستان ارسال کنید باید از اذربایجان، ارمنستان، قرقیزستان عبور کند و به قزاقستان تحویل داده شود.

برای اظهار بار ما به اینویس و پکینگ فرستنده نیاز داریم.اگر بار را فرستنده اظهار کند که در نهایت بایستی فرم اظهار را به ما تحویل دهد تا بار را حمل کنیم.اما در صورتیکه نمیتوانید اینکار را انجام دهید مرلید با کارت بازرگانی خودش بار را اظهار می کند.

پس بطور کلی هزینه ها شامل:

هزینه ارسال بار هوایی به قزاقستان

بهترین نرخ حمل بار هوایی به قزاقستان را خط هوایی قطر ارائه می کند.از انجاییکه قطر نرخ هایش را بصورت روزانه آپدیت می کند نمی توانیم نرخ ثابتی را اعلام کنیم.به همین خاطر هر زمان که حمل بار قزاقستان داشتید با ما تماس بگیرید تا بر اساس نرخ روز هزینه ارسال بار هوایی به قزاقزستان را به شما اطلاع دهیم.

هزینه ارسال بار به قزاقستان

حمل بار از قزاقستان به ایران

با توجه به اینکه مرلید رانندگان زیادی برای حمل بار از قزاقستان به ایران بصورت زمینی دارد هیچ مشکلی برای واردات بارهای شما از این طریق وجود ندارد.

خوشبختانه وجه تمایز شرکت مرلید با سایر شرکت های حمل این است که نماینده اختصاصی قزاقی در کشور قزاقستان دارد و می تواند بارهای هوایی و زمینی شما را به ایران بفرستد. لازم به ذکر است که این نماینده حتی امکان ترخیص بار در قزاقستان را هم دارد.به همین منظور کافیست اطلاعات فروشنده خود در قزاقستان را به ما بدهید تا بار را تحویل بگیریم و کارهای گمرکی آنرا انجام داده و محموله را بصورت زمینی یا هوایی به ایران ارسال کنیم.

چه کامیون های برای ارسال بار به قزاقستان حق ورود به سرخس را دارند؟

چه کامیون های برای ارسال بار به قزاقستان حق ورود به سرخس را دارند؟

اول باید بدانید که هیچ کامیون ایرانی بغیر از آنهایی که مجوز بین المللی دارند نمی توانند به مرز سرخس وارد شوند.اما این به این معنا نیست که امکان ورود به مرز سرخس برای ایرانیان وجود ندارد.

ما یک راه حل عالی برای این مساله داریم.

ما می توانیم بار را با کامیون های خودمان از مبدا تحویل بگیریم و تا مرز سرخص حمل کنیم. از آنجا به بعد با ماشین های مخصوص ترکمنستان بار را وارد مرز سرخس کرده و از آنجا به قزاقستان حمل کنیم و در نهایت به مقصد نهایی برسانیم.

قطعا داشتن این اطلاعات به شما کمک می کند که شرکت حملتان را با دقت بالاتری انتخاب کنید.مرلید از جمله معدود شرکت هایی است که جزئیات و اطلاعات دقیق را در مورد شیوه حمل به قزاقستان به شما ارائه می دهد تا بتوانید با آگاهی بالاتر شرکت حمل را انتخاب کنید و با قیمت مناسب بار را به قزاقستان برسانید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *