۵۵۰۶۴۴۵۰ ۰۲۱

ارسال بار به سوئیس
ارسال بار به سوئیس cancel-circle

ارسال بار به سوئیس

اگر قصد ارسال بار تجاری به سوئیس را دارید یا عازم سوئیس هستید و دنبال شرکتی برای حمل اسباب اثاثیه تان می گردید که خدمات ارسال بار به سوئیس یا فریت بار به سوئیس را ارائه کند شرکت مرلید میتواند با یک نرخ استثنایی و ویژه پروسه حمل بارتان را بر عهده بگیرد. در اینجا قصد داریم به مباحث زیر بپردازیم.

نحوه فریت بار به سوئیس

نحوه فریت بار به سوئیس

قبل از اینکه با نحوه فریت بار به سوئیس آشنا شویم اجازه دهید در مورد واژه فریت مختصرا توضیح دهیم.فریت یعنی هرنوع بار شخصی یا تجاری که بالای ۱۰ کیلوگرم است را با یک بارنامه جداگانه از فرودگاه مبدا به فرودگاه مقصد ارسال کنیم.

برویم سراغ فریت بار به سوئیس که شامل فریت بار به ژنو، فریت بار به لوگانو، فریت بار به بازل، فریت بار به زوریخ می شود.

برای فریت بار چکار کنیم؟

کلیه ی مراحلی که بایستی برای ارسال بار به سوئیس طی کنید بصورت زیر است:

۱-نوع اقلام، وزن بار و ابعاد انها را به همراه فرودگاه مقصد که باید یکی از فرودگاه های ژنو، زوریخ یا لوگانو باشد مشخص کنید.چرا باید این موارد را از قبل بدانید چون اولا برخی از کالاها را نمیتوان فریت کرد.دوما برای گرفتن قیمت حمل حتما باید وزن و ابعاد بار مشخص باشد چون هر وزنی یک قیمتی دارد.سوما هزینه های ارسال به سه فرودگاه سوئیس فرق دارد.

۲-بعد از تهیه اطلاعاتی که در قسمت بالا گفته شد می توانید با شماره تلفن۵۵۵۲۷۶۷۴ ۰۲۱تماس بگیرید یا اطلاعات بار را در واتساپ به شماره ۰۹۳۶۷۲۹۲۱۸۸ ارسال کنید.کارشناسان فروش در اسرع وقت قیمت ها را به شما اعلام می کنند.

۳-بعد از دریافت قیمت بایستی شیوه ارسال بار خود را انتخاب کنید و بیعانه واریز نمایید.
اگر خودتان نتوانید بار را به فرودگاه امام بیاورید میتوانید آپشن حمل از درب منزل در تهران را درخواست کنید که هزینه دارد.در غیر اینصورت بایستی در روزی که برایتان تعیین می گردد در فرودگاه حاضر شوید.

۴-پر کردن فرمهای مخصوص حمل در واتساپ که شامل اطلاعات فرستنده و گیرنده است.

۵-بسته بندی بار توسط خود فرد یا متخصصین مرلید.اگر ترجیح می دهید بار بصورت حرفه ای و توسط تیم ما در منزل بسته بندی گردد بایستی این درخواست را به کارشناسان انتقال دهید.مسلما فردیکه بسته بندی در محل میخواهد پیکاپ درب منزل هم گرفته است. در نتیجه بار در خانه شما بسته بندی شده و به فرودگاه منتقل می گردد.در غیر اینصورت میتوانید خودتان بار را در چمدان یا جعبه بسته بندی نمایید.

۶-انجام امور گمرکی و جواز بار در فرودگاه توسط ترخیصکاران و صدور بارنامه.
بعد از اتمام کار جواز بارنامه به فرستنده و صاحب بار تحویل داده می شود و یک تاییدیه مبنی بر درست بودن اطلاعات از شخص گرفته می شود. در صورت عدم حضور در فرودگاه بارنامه از طریق واتساپ برای فرستنده ارسال میگردد تا انرا تایید نمایند.

۷-کلیه ی هزینه ها پرداخت می شود و بار از ایکس ری رد شده و در صف ارسال قرار میگیرد.

۸-زمان رسیدن بار به مشتری اطلاع داده می شود تا در موعد مقرر در فرودگاه مقصد حاضر شوند و بار را تحویل بگیرند.

هزینه ارسال بار به سوئیس

هزینه ارسال بار به سوئیس

هزینه ارسال بار به سوئیس شامل هزینه حمل و هندلینگ، هزینه جواز گمرکی، هزینه بسته بندی(جعبه/پالت/باکس چوبی)، هزینه تحویل از درب منزل و هزینه های مربوط به گمرک سوئیس می شود.بهترین خط هوایی که به هرسه فرودگاه سوئیس خدمات حمل بار انجام می دهد خط امارات است که نرخ های خوبی دارد.

بعنوان مثال هزینه حمل برای ۴۵+ کیلو به فرودگاه بازل کیلویی ۴.۹ دلار و برای ۱۰۰+ کیلو، کیلویی ۳.۵۹ دلار است.هزینه جواز گمرکی در صورتیکه بارتان نرمال باشد 1.700.000 تومان می باشد که هزینه قبض باسکول را هم شامل می شود.

هزینه بسته بندی هم بر اساس وزن و حجم کالای شما تخمین زده می شود.بدین منظور عکس بارتان را به واتساپ یا ایمیل ما ارسال کنید تا هزینه بسته بندی را خدمتتان اعلام کنیم.

برای فریت بار به فندلاند به صفحه ارسال بار به هلسینکی مراجعه نمایید.

قوانین ارسال بار لوازم شخصی

قوانین ارسال بار لوازم شخصی

خوشبختانه سوئیس به تمامی مهاجرین اجازه می دهد که لوازم شخصی و دست دوم خودشان را که حداقل ۶ ماه از آن استفاده کرده اند را بدون پرداخت مالیات وارد این کشور کنند.البته بشرطی که انرا در سوئیس استفاده کنند نه اینکه بفروشند یا به کسی بدهند.این معافیت شامل کالاهای خانگی،حیوانات، اتومبیل و … می شود.

جالب است بدانید دانش آموزان و دانشجویان می توانند وسایل خودشان را بدون عوارض به سوئیس بیاورند حتی اگر اقامت این کشور را نداشته باشند و برای گذراندن دوره های آموزشی موقت وارد سوئیس شده باشند.

توجه داشته باشید برای واردات لوازم شخصی منزل خود بهتر است از قبل فرم های مربوط به واردات را پر کرده و برای گمرک سوئیس ارسال کنید تا فرایند ترخیص بارتان سریعتر انجام شود.

همچنین ترخیص کالا در ساعات اداری و باز بودن گمرک انجام می شود.بدین منظور بهتر است از قبل پرونده مهاجرتی و لیست کالاهای شخصی خودتان را برای دفاتر گمرکی که در زیر آورده شده بفرستید تا بررسی اولیه انجام شود:

چه خطوط هوایی به بازل سوئیس سرویس دارند؟

چه خطوط هوایی به بازل سوئیس سرویس دارند؟

برخلاف ژنو و زوریخ که تمام خطوط هوایی از ایران به آنجا سرویس دارند برای حمل بار به بازل سوئیس انتخاب ها محدود هستند و فقط باید از خطوطی مثل لوفت هانزا و قطر ایرلاین استفاده کنیم.البته نوع و‌ وزن بار شماست که تعیین میکند وسایلتان را با لوفت هانزا ارسال نماییم یا قطر.

این موضوع را کارشناسان فروش ما بررسی کرده و خطی که مناسبترین قیمت را با توجه به وزن بارتان دارد پیشنهاد خواهند کرد.
چنانچه وزن وسایل شما در رنج مینیموم، نرمال و تا ۴۵ کیلو است انتخاب اصلی ما خط هوایی قطر است.اما اگر وزن لوازم بالای ۴۵ کیلو باشد بایستی کیس با کیس بررسی شود چون با توجه به فصل و شرایط ایرلاین ها قیمت ها تغییر میکنند و باید ببینیم لوفت هانزا قیمت بهتری دارد یا قطر.

کیفیت حمل هر دو خط هوایی عالی است اما خط لوفتهانزا کمی زودتر بارها را به مقصد می رساند البته به شرطی که روز تحویل وسایل شما چهارشنبه نباشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *