۵۵۰۶۴۴۵۰ ۰۲۱

حمل حیوان با هواپیمایی ماهان

حمل حیوان با هواپیمایی ماهان

اخیرا حمل حیوان با هواپیمایی ماهان امکان پذیر شده است.

جالب است بدانید بتازگی امکان حمل حیوان با هواپیمایی ماهان میسر شده است بدین منظور راهنمایی برای شما مسافران عزیز فراهم کردیم تا با خیال اسوده و خاطره ای خوش حیوانات خانگی خودتان را به مقاصد خارجی حمل کنید.

 

حمل حیوان با هواپیمایی ماهان

حمل حیوان با هواپیمایی ماهان

خیلی از مسافرانی که به مقاصد خارجی مهاجرت میکنند حیوان خانگی دارند که لاجرم بایستی با خود ببرند.تا به امروز فقط خطوط هوایی خارجی مثل امارات، قطر، لوفتهانزا و … حیوان زنده را به مقاصد بین المللی حمل می کردند اما باعث خوشحالی است که بتازگی از تابستان ۱۴۰۲ شرایط حمل حیوان با هواپیمایی ماهان بصورت کارگو فراهم شده است.

شاید بپرسید حمل حیوان با کارگو به چه معنا است؟ یعنی پت شما طی یک بارنامه بصورت جداگانه به مقصد ارسال می گردد.
مسلما شرایط برای حمل هر حیوانی متفاوت است اما قطعا ماهان به تمام مقاصدی که پرواز دارد حمل پت هم انجام می دهد.

یکی از مزیت هایی که خط هوایی ماهان دارد این است که تمام پروازهایش مستقیم است یعنی در سریعترین زمان ممکن پت شما به مقصد می رسد و احتمال آسیب رسیدن یا تلفات پت در پرواز بسیار کاهش می یابد.برخلاف خطوط هوایی خارجی مثل امارات و قطر که مجبور هستند ابتدا حیوان را به امارات یا دوحه ببرند و از آنجا به مقاصد خارجی بفرستند.در نتیجه تا وقتیکه بتوان حیوان خانگی را با ماهان حمل کرد سراغ خطوط خارجی نمی رویم.

برای اطلاع از نحوه استعلام قیمت و فرآیند حمل ادامه مقاله را مطالعه نمایید یا به واتس اپ شماره ۰۹۳۶۷۲۹۲۱۸۸ پیام دهید.

مقاصد پروازی ماهان برای حمل پت

شاید برای شما این سوال پیش بیاید که ماهان به چه کشورهایی می تواند حیوان زنده حمل کند.مسلما اگر قوانین واردات پت کشور مقصد و قوانین ارسال پت خط هوایی ماهان را رعایت کرده باشید این ایرلاین می تواند به تمام کشورهایی که پرواز دارد پت ارسال نماید.برخی از این مقاصد عبارتند از:

  • بیروت
  • بانکوک
  • دهلی
  • دبی
  • مالزی
  • روسیه

توجه داشته باشید اکثر کشورها به اجازه ورود هم نیاز دارند.

حمل سگ با هواپیمایی ماهان

حمل سگ با هواپیمایی ماهان

چنانچه قصد حمل سگ با هواپیمایی ماهان را دارید بایستی بدانید که خطوط ایرانی هم مثل ایرلاین های خارجی برای حمل سگ قوانین خاص خودشان را دارند. ضمن اینکه تابع قوانین کشور مقصد هم هستند.

بنابراین فکر نکنید چون خط ایرانی است اگر مدارک شما کامل و معتبر هم نباشد مشکلی بوجود نمی آید.اتفاقا بایستی تمام مدارک به روز بوده و سایز باکس سگ هم بر اساس قوانین یاتا مناسب وزن و ابعاد پت باشد.

توجه داشته باشید حمل برخی از نژادهای سگ بنابر مقررات ایرلاین ماهان یا کشور مقصد ممنوع است بنابراین پیش از اقدام به تهیه مدارک و پرداخت هزینه های گزاف از ما استعلام بگیرید.

مدارک مورد نیاز برای حمل سگ با ماهان

✔️شناسنامه و صفحات واکسن با تاریخ میلادی (حداقل سن حیوان 4 ماه تمام)
✔️ میکروچیپ
✔️گواهی خروج (سلامت) از اداره کل دامپزشکی – (اعتبار ۷ روز تا رسیدن به مقصد)
✔️ لیبل انگل تراپی در شناسنامه (اعتبار ۱۴ روز تا رسیدن به مقصد)
✔️تیتر هاری
✔️اجازه ورود در صورت نیاز

همانطور که مشاهده میکنید مهمترین مدارک برای ارسال سگ، تیتر هاری است که اگر معتبر و‌ تاریخدار نباشد امکان حمل پت وجود ندارد.
با توجه به اینکه حداقل ۲ ماه برای آماده سازی تیتر هاری زمان لازم است پیش از هرکاری برای گرفتن آن اقدام نمایید.

حمل گربه با هواپیمایی ماهان

حمل گربه با هواپیمایی ماهان

در خصوص حمل گربه با هواپیمایی ماهان باید بدانید که برخی از کشورها حتی برای ورود گربه به کشورشان تیتر هاری می خواهند و با توجه به اینکه خط هوایی ماهان به قوانین کشور مقصد احترام می گذارد لذا مجبور هستید که برای حمل گربه خود تیتر هاری هم تهیه کنید.

سایر مدارکی که برای حمل گربه با ماهان نیاز هست مشابه سگ میباشد.در خصوص باکس هم خط هوایی ماهان تاکید دارد باکس گربه بایستی انقدر بزرگ باشد که گربه بتواند براحتی در آن تکان بخورد، بخوابد، بچرخد و …

برای آشنایی با انتخاب باکس گربه به صفحه خرید باکس حمل گربه مخصوص پرواز مراجعه نمایید.

برخی از نژادهای گربه مثل پرشین با شرایط خاص ارسال می شوند و حتی ممکن است برای برخی مقاصد امکان حمل ان ‌وجود نداشته باشد.

بنابراین حتما از قبل با مشاوران مرلید نژاد گربه را چک کنید.

حمل پرنده با هواپیمایی ماهان

حمل پرنده با هواپیمایی ماهان

مشابه بقیه پت ها حمل پرنده با هواپیمایی ماهان امکان پذیر است اما مساله اصلی برای حمل پرندگان مسافت پرواز تا کشور مقصد است. پرندگان در پروازهای طولانی ممکن است دوام نیاورند به همین دلیل خطوط هوایی از پذیرش انها خودداری می کنند.

برخی از مقاصد مثل ترکیه هم اجازه ورود پرنده را نمی دهند وگرنه خط ماهان مشکلی با حمل آنها ندارد.بسته به نوع پرنده، کشور مقصد و شرایط اب و هوایی ممکن است امکان حمل پرنده با خط ماهان وجود داشته باشد.

هزینه حمل حیوان با هواپیمایی ماهان

هزینه حمل حیوان با هواپیمایی ماهان

با توجه به اینکه ماهان پرواز مستقیم از ایران دارد و این امر باعث استفاده کمتری از سوخت می شود در نتیجه هزینه حمل حیوان با هواپیمایی ماهان کاهش پیدا می کند.بنابراین علاوه بر اینکه حیوان در طول مسیر کمتر اذیت می شود هزینه پایینتری هم بابت حمل پت می پردازید.

توجه داشته باشید قیمت بر اساس نژاد، وزن،ابعاد و مقصد متفاوت است اما یک قیمت حدودی اعلام می کنیم تا از ان اطلاع داشته باشید. حداقل قیمت ارسال پت با خط هوایی ماهان ۱۰۰۰ دلار می باشد.البته لازم به ذکر است ماهان هر نژادی را نمی تواند حمل کند به همین دلیل بهتر است با کارشناسان ما در ارتباط باشید تا با توجه به نژاد پت شما و نرخ ارز روز قیمت ها را اعلام نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *