۵۵۰۶۴۴۵۰ ۰۲۱

حمل حیوان با هواپیمایی ایران ایر

حمل حیوان با هواپیمایی ایران ایر به خارج از کشور

بتازگی حمل حیوان با هواپیمایی ایران ایر فقط به مقصد لندن و منچستر انجام می پذیرد.برای اطلاعات بیشتر مقاله را مطالعه کنید.

این مطلب در خصوص حمل حیوان با هواپیمایی ایران ایر به خارج از کشور فقط به شکل کارگو و با یک بارنامه جداگانه است یعنی همراه مسافر و‌‌ روی بلیط ارسال نمیگرددهمچنین شرکت مرلید فقط سرویس کارگو حیوان انجام می دهد و در خصوص حمل پت با خود مسافر اطلاعاتی ندارد و خدماتی ارائه نمیکند.

لازم به ذکر است در حال حاضر کارگوی حیوان با ایران ایر فقط به لندن انجام می گردد.

جهت مطالعه اطلاعات بیشتر در مورد حمل حیوانات با سایر ایرلاین ها به صفحه کارگو حیوانات مراجعه نمایید.

حمل حیوان با هواپیمایی ایران ایر

حمل حیوان با هواپیمایی ایران ایر

همانطور که در بالا گفتیم به تازگی حمل حیوان با هواپیمایی ایران ایر و فقط به مقصد انگلستان میسر شده است. و از آنجاییکه خط هوایی ایران ایر مجوز حمل حیوان به خارج از کشور را دریافت کرده است در اینده نزدیک ارسال پت به تمامی کشورهایی که ایران ایر پرواز دارد انجام خواهد شد. در ادامه شرایط ارسال پت به انگلیس آورده شده.

1. صاحب پت باید مسافر باشد

لازم به ذکر است برای ارسال پت به اروپا حتما باید مسافر باشید یا نهایتا طی مدت ۵ روز بعد از رسیدن خودتان به انگلستان پت را توسط اعضای خانواده تان به این کشور وارد کنید.البته بهتر است کلیه پروسه جواز پت توسط خود مسافر در ایران انجام شده باشد.و بعد از ان مسافر به انگلستان برود.دقت کنید فقط ۵ روز فرصت دارید تا حیوان خانگی تان را به کشور انگلیس بیاورید.

2. داشتن ایجنت برای ترخیص

برای ترخیص پت در انگلیس حتما باید ایجنت یا ترخیصکار داشته باشید.اما مرلید خودش می تواند ایجنت هم در لندن هم در منچستر به شما معرفی کند. توجه داشته باشید فقط در انگلیس نیاز یه ایجنت هست و در سایر کشورهای اروپایی این امر ضرورتی ندارد.

۷ گام کارگو حیوان با ایران ایر

اگر قصد ارسال حیوان خانگی به شرق آسیا یا دبی را دارید به صفحه حمل حیوان با هواپیمایی ماهان مراجعه نمایید.

۷ گام کارگو حیوان با ایران ایر

برای کارگو حیوان خانگی با ایران ایر بایستی به مراحل کار کاملا آشنا باشید. به همین منظور ما نحوه کارگو پت را شفاف و دقیق توضیح می دهیم.

1. تماس با مرلید :  بایستی با شماره ۵۵۵۲۷۶۷۴ ۰۲۱تماس بگیرید یا از طریق ایمیل، واتساپ و … اعلام کنید که درخواست استعلام قیمت حمل سگ با ایران ایر یا حمل گربه با ایران ایر‌ را دارید.کارشناسان فروش در کوتاهترین زمان برای شما یک فرم ارسال می کنند که لازم است انرا با دقت پر کنید.

در زیر نمونه ی فرمی که باید در واتساپ ارسال کنید اورده شده است که میتوانید انرا دانلود و‌ پر نمایید.‌

دانلود فرم استعلام قیمت حمل سگ و …

2.بررسی مدارک:  بایستی مدارک حیوان خانگی خود را جهت بررسی ارسال کنید‌ که در قسمتی جداگانه در خصوص نوع مدارک صحبت خواهیم کرد.

3.تعیین قیمت حمل:  کارشناس فروش به شما قیمت حمل پت را اعلام می کند ‌و در صورت تمایل به ادامه همکاری فرم قیمت را تایید می کنید تا وارد مرحله بعد شویم.

4. پرداخت بیعانه:  بایستی مبلغ مشخصی بیعانه جهت رزرو تاریخ کارگوی پت واریز نمایید تا رسما پروسه حمل اغاز گردد.

5.ارسال عکس حیوان:  از شما خواسته می شود که ۳ مدل عکس از پت به همراه باکس آن بگیرید و ارسال کنید تا مورد بررسی قرار بگیرد.

6.تعیین روز و ساعت ارسال:  رزرو نهایی پت شما با هماهنگی با خود مسافر گرفته می شود و تاریخ و ‌زمان آن اعلام می گردد.

7. چک نهایی قفس:  باکس حیوان و‌‌شرایط آن برای اخرین بار چک می شود تا از اندازه بودن آن اطمینان حاصل گردد.

بعد از طی شدن این مراحل مسافر بایستی در روز مقرر شده به همراه پت در فرودگاه امام حاضر شود تا امور گمرکی برای حمل پت توسط ترخیصکار انجام شود. بعد از صادر شدن بارنامه در صورتیکه پرواز حیوان نزدیک باشد از ۳ ساعت قبل پرواز تحویل داده می شود اما اگر پرواز پت دیرهنگام بود بایستی حیوان را به خانه ببرید و مجددا ۳ ساعت قبل پرواز تحویل کارگوی فرودگاه دهید.

در نظر داشته باشید که مسافر بعد از طی شدن مراحل صدور بارنامه پت می تواند به مقصد پرواز کند.

مدارک مورد نیاز برای حمل سگ با ایران ایر( و حمل گربه)

مدارک مورد نیاز برای حمل سگ با ایران ایر( و حمل گربه)

مدارک مورد نیاز برای حمل سگ یا گربه با ایران ایر بطور کامل در فرم استعلام قیمت حمل که در بالا آوردیم درج شده است اما بطور خلاصه در اینجا ذکر می کنیم.
۱-تیتر هاری ( توجه کنید تیتر هاری با واکسن هاری متفاوت است)
۲-فرم انکس
۳-شناسنامه با تاریخ میلادی برای واکسن های هاری، انگل تراپی و‌…
۴-گواهی خروج یا سلامت
۵-میکروچیپ

توجه کنید لیبل انگل تراپی ۱۴ روز تاریخ دارد و گواهی خروج هم ۷ روزه می باشد.بنابراین طوری هماهنگ کنید که تا رسیدن به مقصد مشکلی برای مدارک بوجود نیاید.

 

مزیت های حمل حیوان با هواپیمایی ایران ایر

مزیت های حمل حیوان با هواپیمایی ایران ایر

حمل حیوانات با هواپیمایی ایران ایر نسبت به سایر خطوط هوایی از جمله قطر، امارات و لوفتهانزا دارای مزیت های زیر می باشد:

۱-پرواز مستقیم: با توجه به اینکه ایران ایر یک لاین ایرانی است تمامی پروازهایش به مقاصد اروپایی از جمله لندن، فرانکفورت و اتریش بصورت دایرکت است.در نتیجه حیوان شما مستقیما از ایران به مقصد می رسد.و از انجاییکه طول مدت پرواز کوتاه تر می شود سگ یا گربه شما کمتر اذیت می شود.

۲-هزینه پایینتر: با توجه به اینکه هزینه حمل پت با ایران ایر نسبت به سایر خطوط پایین تر است در نتیجه این ویژگی جز مزیت های ایران ایر بحساب می آید.تفاوت قیمتی این خط ایرانی با خط قطر، امارات و لوفت هانزا حدود ۱۰۰ تا ۲۰۰ دلار می باشد.

۳-آسان گیر بودن: سومین مزیت ایران ایر بنسبت خطوط خارجی این است که سختگیری های کمتری برای حمل حیوانات دارد.مخصوصا در مورد ابعاد قفس سختگیری نمیکند و این باعث می شود عملیات اجرایی و همچنین مراحل گمرکی حمل پت شما راحت تر انجام شود و در مبدا و مقصد با دردسر کمتری مواجه شوید و پت خود را راحت تحویل بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *