۵۵۰۶۴۴۵۰ ۰۲۱

بهترین قیمت حمل بار از اروپا

بهترین قیمت حمل بار از اروپا

برای دریافت بهترین قیمت حمل بار از اروپا به ایران مقاله زیر را مطالعه کرده و با ما تماس بگیرید.

بهترین قیمت حمل بار از اروپا

بهترین قیمت حمل بار از اروپا

بهترین قیمت حمل بار از اروپا را زمانی می توانیم تعیین کنیم که بدانیم شیوه حمل چیست؟مبدا حمل کجاست و نوع بار چه چیزی است؟ خوشبختانه از انجاییکه امکان حمل دریایی، زمینی و هوایی از اکثر کشورهای اروپایی وجود دارد در نتیجه دست ما برای انتخاب شیوه حمل کاملا باز است.

مشتریان بر اساس زمانبندی و میزان بودجه ای که برای رسیدن بار در نظر می گیرند می توانند بهترین شیوه حمل را بر حسب نیازهایشان انتخاب نمایند.

تعیین بهترین قیمت حمل بار از اروپا

تعیین بهترین قیمت حمل بار از اروپا

همیشه اولویت ها در تعیین بهترین قیمت حمل بار از اروپا تاثیرگذارند.

اولویت اول: زمان حمل

گاهی اوقات شرایط خاصی در مورد حمل بار وجود دارد مثلا یک شرکت تولیدی دارید و خط تولید شما بخاطر نداشتن کالای مورد نظر متوقف شده یا اینکه کالای شما فاسد شدنی است و باید سریع برسد … در این مواقع فقط زمان حمل برای مشتری مهم است و بایستی یک شرکتی را پیدا کنید که در حمل هوایی متخصص باشد تا بتواند بار را با اولین پرواز از سمت اروپا به ایران ارسال کند. مرلید توانایی حمل بار شما را در سریع ترین زمان ممکن دارد.

اولویت دوم: ترخیص در گمرک

گاهی اوقات مشتری می خواهد ترخیص بار را در یک گمرک مشخص انجام دهد.مثلا یک باری دارید که از آلمان با قیمت خوب به بندرعباس حمل می شود اما شما ترجیح می دهید که بار را با قیمت حتی بالاتر فقط در بندر بوشهر تحویل بگیرید چرا چون در بندر بوشهر ترخیصکار خوب دارید و میتوانید در انجا بارتان را به بهترین نحو از گمرک خارج کنید.

برای آشنایی با فرودگاه های ایران به مقاله لیست فرودگاه های بین المللی ایران مراجعه نمایید

عوامل تاثیر گذار در قیمت حمل بار از اروپا

عوامل تاثیر گذار در قیمت حمل بار از اروپا

هزینه سوخت

احتمالا وقتی می خواهید بارتان را از اروپا به ایران بیاورید هیچ چیزی راجع به هزینه های جانبی حمل بار ندارید.یکی از این هزینه ها که در قیمت نهایی حمل تاثیر می گذارد هزینه سوخت است.تمامی ایرلاین ها هزینه های سوخت خود را مرتبا بروز می کنند.زمانیکه قیمت سوخت بالا می رود طبیعتا شرکت های حمل و نقل هم مجبورند این هزینه ها را روی نرخ حمل بیاورند و بعد آنرا به مشتری اطلاع دهند.

امنیت

برخی از کشورها تدابیر امنیتی شدیدی را در گمرک های خود اعمال می کنند چون نسبت به محموله ها بدبین هستند و بار را از نظر امنیتی مورد بررسی قرار می دهند.اینکار هم حمل و نقل را به تاخیر می اندازد هم روی هزینه های کلی تاثیر می گذارد.در نتیجه شرکت های حمل بایستی هزینه های اضافی را از مشتریان خود دریافت کنند.

ازدحام در فرودگاه ها و بنادر

اگر بخواهید بار را از شلوغ ترین بنادر یا فرودگاه ها بفرستید این احتمال وجود دارد که هزینه های حمل و نقل و مدت زمان رسیدن بار زیاد شود.شرکت های حمل و نقل با دانستن این موارد و میزان سختی حمل و نقل بار ، هزینه های اضافی که برآورد می شود را روی نرخ حمل در نظر می گیرند.

اندازه و وزن

اندازه و وزن محموله ها روی هزینه های حمل و نقل بار از اروپا تاثیر می گذارند.مسلما هرچقدر وزن بار بالاتر می رود قیمت هر کیلو یا هر تن کمتر می شود اما قیمت کل بیشتر می شود و بالعکس.همچنین بارهایی که ابعاد انها بیشتر از وزنشان است بصورت حجمی در نظر گرفته می شوند و قطعا باعث افطایش هزینه های حمل می شوند.

روش حمل

روش حمل و نقلی که انتخاب می کنید نیز بر نرخ حمل و نقل بین المللی شما تأثیر خواهد داشت.بسته هایی که بصورت دریایی حمل می شوند هزینه های پایینتر و مدت زمان بالاتری برای حمل دارند.اما بسته هایی که بصورت هوایی ارسال می گردند هزینه های بالاتر و زمان حمل کمتری دارند.

در نظر داشته باشید حمل و نقل هوایی گرانتر از حمل و نقل دریایی خواهد بود .اگر بخوهیم تفاوت قیمتی را برای این دو روش حمل بیان کنیم باید بگوییم که هزینه حمل هوایی گاهی اوقات پنج برابر بیشتر از حمل و نقل دریایی می باشد.

اما حمل و نقل هوایی سریعتر و قابل اعتمادتر از حمل و نقل دریایی است. در رو هوایی ممکن است فقط چند روز طول بکشد تا بسته شما به کشور مقصد برسد، در حالی که در حمل و نقل دریایی این مدت زمان به 30 تا 40 روز هم می رسد.

البته حمل هوایی هم محدودیت های ابعاد و وزن دارد و اگر بار شما خیلی سنگین باشد مجبورید آنرا بصورت دریایی حمل کنید.

با وجود تحریم ها آیا امکان حمل بار از اروپا وجود دارد؟

با وجود تحریم ها آیا امکان حمل بار از اروپا وجود دارد؟

با توجه به اینکه بسیاری از کشورهای اروپایی نمی توانند اسنادی مثل اینویس و پکینگ لیست را به نام  ایران صادر کنند همیشه این نگرانی برای واردکنندگان کالا وجود دارد که آیا می توانند از اروپا بارهای خود را به ایران بیاورند یا نه؟خوشبختانه اگرچه این تحریم ها هست اما راهکارهایی برای حل کردن انها و وارد کردن بار به ایران هست.

نحوه کار به این صورت است که مشخصات یک شرکت در ترکیه یا دبی به فروشنده کالا داده می شود تا اسناد و بارنامه به نام آن شخص یا شرکت صادر شود.اما با وجود اینکه اسناد بنام یک شخص یا شرکت ثالث می خورد بار به ایران می آید.اصطلاحا به این کار سوئیچ بارنامه می گویند و فروشنده متوجه نمی شود که بار به ایران می آید و بارنامه ای که تحویل می گیرد هم نشان می دهد که بار به دبی یا ترکیه حمل می شود.

البته انجام اینکار جدا از هزینه ی اضافه ریسک هم دارد.ولیکن سالهاست این روش استفاده می شود و بندرت ایجاد مشکل کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *