۵۵۰۶۴۴۵۰ ۰۲۱

لیست شرکت های حمل و نقل بین المللی هوایی

لیست شرکت های حمل و نقل بین المللی هوایی

داشتن لیست شرکت های حمل و نقل بین المللی هوایی موجب راحتی کار شما می شود و شما مجوعه کامل از تمامی آنها را یکجا دارید.

خوشبختانه شرکت های زیادی  برای حمل بار هوایی در داخل ایران وجود دارد اما وقتی مقصد بار ما خارج از کشور می شود پیدا کردن یک شرکت معتبر کار سختی است.ما در این مطلب لیست شرکت های حمل و نقل بین المللی هوایی را برایتان فراهم کرده ایم.

بهترین شرکت حمل و نقل بین المللی ایرانی

شرکت مرلید با نام MERLEAD که برگرفته شده از MERLIN+LEAD می باشد با هدف ایجاد شبکه گسترده آنلاین برای حمل و نقل بین المللی راه اندازی شد.مرلید در حال حاضر به یکی از بهترین شرکت های حمل و نقل ایرانی تبدیل شده.مرلید بدون داشتن هیچ وسیله حمل و نماینده توانسته است بهترین نمایندگان حمل و نقل زمینی، هوایی و دریایی را در سرتاسر جهان پیدا کند و خدمات ایمن و با کیفیتی را به مردم و تجار ارائه کند.

بزرگترین شرکت حمل و نقل بین المللی ایران از نظر شیوه حمل که هوایی یا دریایی است متفاوت می باشد:

در حمل و نقل هوایی شرکت ایران ایر از جمله اولین ها و بزرگترین های حمل و نقل بین المللی در ایران است.

دومین شرکتی که جزء بزرگترین شرکت های حمل در ایران است شرکت هواپیمایی ماهان می باشد.

خوشبختانه شرکت مرلید این امکان را دارد که برای حمل و نقل بار شما از این دو خط هوایی استعلام قیمت بگیرد و به شما اعلام کند.

در حمل دریایی هم شرکت HDSline جز بهترین هاست که شرکت مرلید می تواند به صورت اختصاصی برای شما استعلام قیمت بگیرد و مناسبترین قیمت را ارائه دهد.

  • برای مشاهده اطلاعات شرکت مرلید اینجا کلیک نمایید.
  • اگر قصد دارید لیستی از شرکت های حمل و نقل بین المللی را داشته باشد جهت دانلود اینجا کلیک نمایید.

لیست شرکت های حمل و نقل بین المللی هوایی

لیست شرکت های حمل و نقل بین المللی هوایی

همانطور که می دانید شرکت های حمل و نقل زیادی در سراسر دنیا ایجاد شده اند که برخی از آنها فقط در یک نوع شیوه حمل تخصص دارند .در زیر لیست شرکت های حمل و نقل هوایی که در دنیا حرف اول را می زنند آورده ایم:

شرکت DHL

آدریان دالسی، لری هیلبلوم و رابرت لین با راه اندازی کمپانی DHL در سال 1969 دنیای حمل و نقل را متحول کردند. درحال حاضر DHL پیشروترین شرکت لجستیکی در جهان است که با حدودا  400000 نفر در بیش از 220 کشور و منطقه مشغول به کار می باشد و به شما کمک می کند تا هرآنچه که می خواهید را به راحتی از مرزهای مختلف عبور داده و به مقصد برسانید.

اگرچهDHL انواع شیوه های حمل و نقل زمینی، هوایی، دریایی، ریلی را انجام میدهد اما بیشتر در حمل هوایی مهارت دارد. این شرکت با داشتن بیش از 7000 کارشناس حمل و نقل هوایی در 190 کشور دنیا بهترین شیوه حمل که از نظر اقتصادی هم بصرفه باشد را به شما پیشنهاد می دهد و تضمین می کند که محموله شما صحیح و سالم و در موعد مقرر به مقصد خواهد رسید.

در قسمت حمل جاده ای کمپانی دی اچ ال حمل و نقل LTL(کمتر از کامیون)، PTL (یک بخش ) یا FTL (بار کامل کامیون) و همچنین خدماتی مثل حمل و نقل با دمای کنترل شده و بسیار ایمن را ارائه می دهد.

در قسمت حمل اقیانوسی DHL عملیات حمل را بصورت FCL(کانتینر کامل)، LCL(بار کمتر از یک کانتینر)، بارهای کنترل شده با دمای خاص انجام می دهد و حمل و نقل ایمن، مقرون به صرفه و قابل اعتماد را در سرتاسر جهان فراهم می نماید.

باربری DHL در سال 2021 جوایز و افتخارات بیشماری را در قاره های مختلف کسب نموده است.

اگر محموله های شما بیشتر مربوط به بارهای زمینی است لطفا مقاله شرکت حمل و نقل بین المللی زمینی را مطالعه نمایید.

db schenker

135 سال پیش، گوتفرید شنکر و دو شریکش شرکت کوچکی را برای دسته بندی محموله های کوچک بمنظور ارائه حمل و نقل سریعتر و ارزان تر، تأسیس کردند. امروزه، DB Schenker به یک پلت فرم جهانی بزرگ با بیش از 20000 کارمند تبدیل شده است که هنوز از همان اصول اولیه پیروی می کند.این شرکت با داشتن شبکه گسترده در جهان انواع مختلف حمل و نقل را با جدیدترین فناوری های روز دنیا بصورت، یکپارچه، کارآمد و قابل اطمینان ارائه میدهد.

این شرکت محموله های شما را بصورت زمینی، دریایی و هوایی به مقاصد مختلف ارسال می کند. حمل زمینی با روش های parcel، LTL و FTL انجام می گیرد.

در باربری دریایی DB Schenker روزانه بیش از 5500 کانتینر را به بنادر سراسر جهان بشکل کانتینر کامل یا بخشی از کانتینر ارسال می کند.

این شرکت در سال 2020 توسط AirCargoWeek به عنوان فرستنده حمل و نقل هوایی سال انتخاب شده است و جزء بهترین شرکت های حمل هوایی می باشد.

برای آشنایی با حمل جنازه به صفحه حمل جنازه با هواپیما مراجعه نمایید.

معتبرترین شرکت حمل و نقل بین المللی دریایی

لیست شرکت های حمل و نقل بین المللی دریایی

فکر می کنید لیست شرکتهای حمل و نقل بین المللی که در زمینه حمل اقیانوسی مهارت دارد کدام شرکت است؟ در ادامه لیستی از بهترین شرکت های حمل دریایی را معرفی می کنیم:

بهترین خطوط دریایی حمل و نقل در دنیا

گروه A.P. Moller-Maersk
مرسک یک شرکت تجاری دانمارکی است که بعنوان بزرگترین مرجع کشتی های کانتینری در جهان شناخته می شود. این مجموعه دارای چندین شرکت تابعه اصلی شامل: Maersk Line، APM Terminals و Maersk Container Industries می باشد که خدمات حمل و نقل و لجستیکی ارائه می دهند.
این شرکت بزرگ در 130 کشور دنیا فعالیت دارد و سالانه در حدود 675 میلیارد دلار کالا ارسال می نماید. ناوگان مرسک از پنج کشتی کانتینری کلاس E Triple Maersk تشکیل شده که هر یک قادر است بیش از 18000 واحد معادل بیست فوت (TEU) را حمل کند.

شرکت msc
شرکت کشتیرانی مدیترانه msc یک شرکت خصوصی و جهانی برای ارائه خدمات حمل و نقل و لجستیک است که مقر آن در سوییس می باشد.MSC با بیش از 500 کشتی کانتینری و ظرفیت تقریبی 3 میلیون TEU، کار تجارت بین المللی اقتصادهای برتر جهان را راحت می کند.
این شرکت در 500 بندر در 200 مسیر تجاری در سراسر جهان توقف می کند و محموله های مختلف را تحویل می دهد.

خط دریایی china cosco

خط دریایی china cosco
شرکت کشتیرانی کسکو چین یک شرکت تامین کننده حمل و نقل و تدارکات دولتی در جمهوری خلق چین است که چندین زیرمجموعه دارد و شامل COSCO Shipping Co Ltd، OOCL، Shanghai Pan Asia Shipping و New Golden Sea و Coheung می باشد.

گروه COSCO بیش از 360 کشتی برای حمل فله خشک و 10000 کشتی برای حمل سایر بارها در اختیار دارد. ناوگان های COSCO در بیش از هزار بندر در سراسر جهان توقف می کند. این شرکت یکی از برجسته‌ترین مرجع های حمل و نقل فله خشک در جهان می باشد.

Kuehne + Nagel
در سال 1890، آگوست کوهن و فردریش ناگل شرکت حمل و نقل Kuehne + Nagel را در برمن آلمان تأسیس کردند. در طول 130 سال گذشته، KN از یک شرکت حمل و نقل سنتی به یک باربری بزرگ جهانی تبدیل شده است که راه حل های بسیار تخصصی را برای حمل صنایع بزرگ در سراسر جهان ارائه می دهد.

در حال حاضر دفتر مرکزی Kuehne + Nagel در سوئیس قرار دارد.این شرکت در حمل و نقل دریایی تبحر دارد.این شرکت حمل و نقل کانتینری شامل KN Pledge(یک سرویس FCL ممتاز با زمان تضمین شده) و بار کمتر از یک کانتینر (LCL) و Reefer Logistics (برای حمل مواد فاسد شدنی که نیاز به دمای خاصی دارند) را ارائه می دهد.

Sinotrans Limited
Sinotrans Limited که به عنوان “Sinotrans” شناخته می شود در 20 نوامبر 2002 ثبت شد و در سال 2003 در بورس اوراق بهادار هنگ کنگ قرار گرفت. Sinotrans Limited به عنوان شرکت تابعه درجه دوم و پلت فرم لجستیکی واحد برای گروه بازرگانان چین (CMG) قصد دارد یک پلت فرم تجاری در سطح جهانی با خدمات لجستیک هوشمند. این شرکت چینی طیف کاملی از خدمات را برای کمک به مشتریان خود ارائه می دهد. محموله شما هرچیزی در هرکجا که باشد  Sinotrans Limite بهترین راه حمل (حمل و نقل دریایی، حمل و نقل هوایی، حمل و نقل جاده ای و ریلی) و در صورت نیاز انبارداری و توزیع، را به شما ارائه می دهند و محموله شما را سریعتر به مقصد می فرستند.

لیست شرکت های حمل و نقل بین المللی ایرانی

لیست شرکت های حمل و نقل بین المللی ایرانی

همانطور که می دانید در ایران فقط یک خط کشتیرانی مختص ایران وجود دارد که با نام hdsline شناخته می شود. اکثر سرویس های کشتیرانی جمهوری اسلامی از دبی و چین است.با توجه به اینکه خط کشتیرانی ایران قیمت های خوبی بنسبت خطوط خارجی دارد همیشه پر است.به همین دلیل باید یک تا دوماه قبل از آماده سازی بارتان از شرکت حمل بخواهید که برایتان اسپیس بگیرد.
در چنین شرایطی که بخاطر تحریم ها هیچ خط کشتیرانی دیگری با ایران کار نمی کند چاره ای به جز استفاده از nvocc ها نداریم.
برای کار کردن با nvocc ها ابتدا باید به شرکت حمل مرلید وصل شوید تا برای شما استعلام قیمت بگیرد و بارتان را حمل کند. خوبی این nvocc ها این است که همیشه اسپیس دارد و در سریعترین زمان ممکن می توانید محموله خود را جابجا نمایید.تنها عیب این روش این است که کمی هزینه آن بالاتر از کشتیرانی جمهوری اسلامی است.

لیست شرکت های حمل و نقل جاده ای

لیست شرکت های حمل و نقل جاده ای

Knight-Swift

Knight-Swift در حال حاضر بزرگترین شرکت حمل فول تراک در دنیاست که به طیف گسترده ای از مشتریان خدمات رسانی می کند. دفتر مرکزی آن در فینیکس، آریزونا واقع شده است، و خدمات کامل بار کامیون و لجستیک را در سراسر ایالات متحده، مکزیک و کانادا ارائه می میدهد.این شرکت با ناوگان گسترده ای متشکل از 19000 تراکتور، 58000 تریلر و 24000 نفر مشغول به کار است.

J.B. Hunt

جانی برایان هانت با حمایت همسرش جانل، J.B. Hunt را در سال 1961 در آرکانزاس تأسیس کرد. چند سال پس از شروع ، J.B. Hunt پنج کامیون و هفت تریلر خریداری کرد و سرمایه گذاری خود را به عنوان یک شرکت حمل و نقل آغاز کرد. در سال 1969، هانتز به شمال غربی آرکانزاس، جایی که امروز مقر آنهاست، نقل مکان کرد تا بر حمل و نقل تجاری تمرکز کند. امروزه J.B. Hunt پیشرو در صنعت حمل و نقل و تدارکات است و راه حل های اختصاصی، را به مشتریان خود در ایالات متحده، کانادا و مکزیک ارائه می دهد.

اسامی شرکت های هواپیمایی جهان

اسامی شرکت های هواپیمایی جهان

اگرچه بخاطر کویید ، 2021 سال خوبی برای خطوط هوایی نبوده اما اسکای ترکس اسامی بهترین شرکت های هواپیمایی جهان در سال 2021 را اینگونه ارائه کرده است:

قطر ایرویز در اخرین رده بندی بهترین شرکت هواپیمایی جهان رتبه اول را کسب کرده. شماره دو در فهرست Skytrax به خطوط هوایی سنگاپور رسید، و ANA All Nippon Airways در رتبه سوم قرار گرفت.بعد از آنها خط هوایی امارات و ژاپن ایرلاین قرار گرفتند. ادوارد پلیستد، مدیرعامل Skytrax در بیانیه ای اعلام کرد که قطر ایرویز استانداردهای بالای خود را چه در زمان عادی چه در زمان کویید حفظ کرده است.

 

4 خطوط برتر کشتیرانی در جهان در سال 2022

در این مقاله، 4 خطوط برتر کشتیرانی جهان را بر اساس TEU(واحد معادل بیست فوت) معرفی می کنیم.

1-شرکت کشتیرانی مدینترانه (MSC) که 4,287,473TEU می باشد.دفتر ن در ژنو سوئیس است و در سال 1970 تاسیس شد.در آمد این شرکت 28 میلیارد دلار آمریکا  است.

2-A.P. Moller – Maersk که در سال 1904 در کپنهاگ دانمارک تاسیس شد و 4,275,542TEU می باشد.

3-CMA-CGM در سال 1978 در مارسی فرانسه بنیان گذاری شد که 3,200,673TEU است.

4-حمل و نقل COSCO با 3,022,882TEU در سال 1961 در پکن چین افتتاح شد.

لیست خطوط هوایی که از ایران به سایر کشورهای دنیا سرویس دارند

لیست خطوط هوایی که از ایران به سایر کشورهای دنیا سرویس دارند

با توجه به مسائل سیاسی و تحریم های ظلمانه ای که علیه کشور ایران شده برخی از خطوط هوایی خارجی یا به ایران نمی آیند یا اینکه از ایران به خارج از کشور سرویس ندارند.

بطور معمول لیست خطوط هوایی که از ایران سرویس دارند بصورت زیر می باشد:

  • خط هوایی امارات
  • خط هوایی قطر
  • خط هوایی فلای دبی
  • خط هوایی ایرفلوت
  • خط هوایی نوردویند

اینها لیست خطوط هوایی خارجی هستند که در ایران فعال می باشند و از ایران به خارج از کشور پرواز دارند و خدمات ارائه می دهند.البته پیش از این تحریم ها خط هوایی اکراین، بریتیش ایرویز، ترکیش ایرلاین از کشور ما سرویس داشتند اما در حال حاضر تمامی سرویس های باری خودشان را از ایران قطع کرده اند.

سرویس های این خط های هوایی ثابت نمی ماند.ممکن است در طول زمان یکسری سرویس اضافه یا کم شود.این خطوطی که معرفی کردیم جزء لیست خطوط هوایی خارجی فعال در ایران برای سال 2023 هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *