۵۵۰۶۴۴۵۰ ۰۲۱

ارسال بار به نروژ
ارسال بار به نروژ cancel-circle

ارسال بار به نروژ

برای ارسال بار به نروژ از کجا شروع کنیم؟هزینه ارسال بار به نروژ چقدر است؟

در این اینجا صفر تا صد نحوه ارسال بار به نروژ، کشوری که بالاترین استاندارهای جهانی را دارد بیان می کنیم.

نحوه فریت بار به نروژ

نحوه ارسال بار به نروژ

خیلی از ارسال بار به نروژ چیزی نمی دانند و فکر می کنند هنوز هم مثل قدیم بارها توسط پست به کشورهای مختلف ارسال می شود.در صورتیکه این تصور غلط است.

اگر شمایی که این مطلب را مطالعه می کنید قصد فریت بار برای عزیزانتان را دارید و یا می خواهید به نروژ مهاجرت کنید قطعا یک عالمه وسایل دارید که ترجیح می دهید با خودتان ببرید.درست ترین کار این است که از قبل، در خصوص ارسال بار به نروژ اطلاعاتی کسب کنید و شرکت حمل خود را انتخاب نمایید تا کلیه ی فرآیند فریت بار شما به نروژ را بعهده بگیرند.

برای آشنایی با خط هوایی ایرعربیا به صفحه کارگو ایرعربیا مراجعه نمایید.

 فریت بار به نروژ چیست و فرآیند آن چونه است؟

فریت بار یعنی ارسال بار با بارنامه جداگانه از فرودگاه مبدا به فرودگاه مقصد.در فریت بار اصلا اهمیتی ندارد که شما بلیط پرواز خودتان را با کدام ایرلاین تهیه کرده اید چراکه بار بصورت مجزا جواز شده و با مناسب ترین خط هوایی به فرودگاه مقصد ارسال می گردد.

برویم سراغ شیوه فریت بار به نروژ

قدم اول محاسبه کردن وزن و ابعاد بار در خانه است.اگر این اندازه گیری با بسته بندی نهایی باشد که چه بهتر اما از انجاییکه معمولا افراد نمی توانند بار را بخوبی بسته بندی کرده و ابعادش را اندازه بگیرند خیلی در این قضیه سخت گیری نمی کنیم.همینکه وزن حدودی بار و ابعاد بار را با یک متر در بیاورند برای قیمت دادن کافیست.

قدم دوم تماس گرفتن با شرکت حمل است.کارشناس اولین سوالی که می پرسد این است که بارتان چند کیلو است و به کجا قرار است ارسال شود؟دومین سوال این است که آیا مسافر هستید یا خیر؟ سومین سوال ابعاد بار چقدر است؟ بعد از اینکه به این سوالات پاسخ دادید بهترین قیمت فریت بار به نروژ به شما اعلام می شود.

قدم سوم تایید دادن بار به شرکت حمل و نقل و درخواست تعیین وقت برای انجام کارهای گمرکی مربوطه.بعد از اینکه با شرکت حمل سر هزینه ارسال بار به نروژ توافق کردید کارشناس برایتان در یک روز و ساعت معین وقت می گذارد تا جهت انجام فرآیندهای گمرکی به فرودگاه امام تشریف بیاورید.در فروگاه برای شما یک ترخیصکار رزرو می شود تا مراحل جواز کردن بار و صادر شدن بارنامه را برایتان انجام دهد.توجه کنید که در کلیه مراحل فرستنده باید حضور داشته باشد.در اینجا شاید بگویید که خودم کارهای ترخیص بار را انجام می دهم اما بد نیست بدانید که طی کردن گام های صدور بارنامه در گمرک کار سخت و زمانبری است که فقط از عهده یک فرد متخصص بر می آید.بنابراین اعتماد کنید و کلیه ی کارها را بر عهده شرکت حمل بگذارید.

قدم چهارم صدور بارنامه و پرداخت هزینه هاست که به معنای اتمام کارهای ارسال بار می باشد.تبریک می گوییم.بارتان در اولین پرواز به مقصد نروژ حمل شده و زمانیکه برسد ماموران گمرک فرودگاه نروژ با شما از طریق تماس تلفنی یا ایمیل ارتباط برقرار می کنند و اطلاع می دهند که بار رسیده و گیرنده بایستی برای تحویل گرفتن بار در فرودگاه حضور بهم برساند.

برای فریت بار از ژاپن به صفحه ارسال بار از ژاپن به ایران مراجعه نمایید.

 

هزینه ارسال بار به نروژ

هزینه ارسال بار به نروژ

در مبحث قبلی خیلی کوتاه از پرداخت هزینه ارسال بار به نروژ حرف زدیم اما در این قسمت می خواهیم خیلی دقیق تر و شفاف تر در مورد قیمت فریت بار به نروژ به شما اطلاعات بدهیم.

مهمترین مساله ای که مشتریان دوست دارند از ان اطلاع داشته باشند هزینه های ارسال بار است.برای فریت بار چند هزینه هست که در ادامه بیان می کنیم:

1-هزینه تحویل گرفتن بار درب منزل: معمولا بار باید توسط خود مسافر یا فرستنده به فرودگاه آورده شود و کارهای مربوط به جواز گمرکی آن انجام گردد اما در برخی مواقع شرکت می تواند بار شما را در محل دریافت کرده و به فرودگاه انتقال دهد.مسلما این خدمات هزینه جداگانه دارد که بایستی پرداخت کنید.

2-هزینه بسته بندی: بسته بندی بنا به درخواست مشتری می تواند در محل انجام بگیرد که مسلما هزینه آن جدا محاسبه می شود.این صرفا یک آپشن برای مشتریان عزیز است اما در صورتیکه خودشان بتوانند بار را بر اساس استاندارد های حمل هوایی بسته بندی کنند نیاز به بسته بندی توسط شرکت ما نیست.هزینه بسته بندی بسته به وزن و حجم بار تعیین می گردد و از 500.000 تومان شروع می شود.

3-هزینه حمل بار: اصلیترین هزینه ای که برای فریت بار باید بپردازید هزینه حمل بار توسط ایرلاین مربوطه است.این هزینه بر مبنای وزن و حجم بارتان تعیین می گردد که در قسمت بعدی توضیح داده می شود.

4-هزینه ترخیص:تمام بارهایی که قرار است از کشور خارج شوند بایستی مجوز های گمرکی داشته باشند و برای حمل آنها بارنامه صادر شود.این کارها توسط ترخیصکار صورت می گیرد و بر مبنای نوع، وزن و حجم بار هزینه آن تعیین می شود.

قیمت فریت بار به نروژ کیلویی چند؟

قیمت فریت بار به نروژ کیلویی چند؟

خط هوایی قطر و امارات از جمله خطوطی هستند که به نروژ خدمات حمل بار انجام می دهند.

از نظر قیمت اگر بخواهیم بررسی کنیم ایرلاین امارات قیمت های مناسبتری دارد مثلا برای 100 کیلو بار قیمت حمل کیلویی 3.5 تا 4 دلار می باشد.که به آن هزینه بارنامه و 10% مالیات هم افزوده می شود.

کارشناسان حمل معمولا بر اساس وزن و ابعاد بارتان می توانند به شما بگویند که بار را با امارات حمل کنیم بهتر است یا قطر.چون در برخی از مواقع و بر مبنای شرایط بار ممکن است قطر قیمت های بهتری نسبت به امارات داشه باشد پس حتما از شرکت استعلام بگیرید.

قوانین فریت بار به نروژ

قوانین ترخیص کالا در نروژ

اگر در پروسه مهاجرت از ایران به نروژ هستید طبق قوانین گمرک نروژ می توانید کلیه ی وسایل شخصی و دست دوم خود را بدون پرداخت مالیات به این کشور ببرید.البته فقط مهاجرانی صلاحیت معاف مالیاتی را دارند که شرایط زیر را داشته باشند:

1-حداقل یک سال در یک کشوری غیر نروژ زندگی کرده باشید.

2-در مدتی که ایران ساکن بوده اید از این کالاها برای زندگی شخصی تان استفاده کرده باشید.یعنی این وسایل کاملا دست دوم باشد.

3-تنها دلیل برای آوردن این وسایل به نروژ این باشد که شما قصد مهاجرت و زندگی در نروژ را دارید.

4-تهیه لیستی از اقلام موجود در بار و ارائه آن به گمرک نروژ

توجه داشته باشید برای واردات وسایلتان بایستی فرم اظهارنامه وارداتی گمرکی را پر کنید و زمانیکه به فرودگاه مقصد رسیدید این فرم را به گمرک این کشور تحویل دهید.

چنانچه خودتان نمی توانید برای ترخیص این وسایل به فرودگاه بروید بایستی فرم اظهارنامه را از قبل پر کرده و امضا کنید و آنرا به نماینده خودتان که قرار است بار را ترخیص کند تحویل دهید تا این شخص فرم را به مامورین گمرک نروژ ارائه کند.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *