۵۵۰۶۴۴۵۰ ۰۲۱

ارسال بار از ژاپن به ایران
ارسال بار از ژاپن به ایران cancel-circle

ارسال بار از ژاپن به ایران

 در اینجا می خواهیم درباره شیوه ارسال بار از ژاپن به ایران و برعکس و همچنین هزینه های حمل را بررسی نماییم.

ارسال بار از ژاپن به ایران

ارسال بار از ژاپن به ایران فقط به صورت هوایی و گاهی دریایی انجام می شود.اینکه بهترین راه برای حمل بار شما کدام است به میزان بودجه تان، نوع، وزن و ابعاد کالا بستگی دارد.البته یک عامل مهمتری بنام زمان هم وجود دارد که اگر برای رسیدن بار عجله دارید بایستی حتما حمل هوایی را انتخاب کنید.از طرفی هم ارسال هوایی بار از ژاپن به ایران راحت تر بوده و به همین خاطر اکثر افراد این روش را برای حمل کالایشان انتخاب می کنند.

حمل کالا از ژاپن

حمل هوایی از ژاپن

شیوه حمل هوایی از ژاپن به ایران در بارهای شخصی و تجاری کمی متفاوت است.برای حمل بارهای تجاری بایستی اطلاعات دقیقی در خصوص وزن و ابعاد بار و ترم خرید و … داشته باشید. در قدم اول پکینگ لیست و اینویس کالای خود را برای کارشناسان مرلید ارسال کنید تا بعد از بررسی بتوانند به شما قیمت ارائه کنند.لازم به ذکر است که برای استعلام قیمت حتما به این دو مدرک نیاز داریم در غیر اینصورت مرلید نمی تواند تقاضای شما را بررسی نماید.

در خصوص حمل بارهای شخصی هم فقط کافیست وزن و ابعاد بار را اعلام کنید تا در سریعترین زمان قیمت حمل را به شما اطلاع دهیم.نکته ای که بایستی در بارهای شخصی در نظر داشته باشید ترخیص بار در فرودگاه امام خمینی است.فقط در صورتیکه خودتان می توانید بار را در فرودگاه ترخیص کنید برای حمل ان اقدام کنید در غیر اینصورت بار در گمرک می ماند.

جای خوشحالی است که شرکت مرلید دو نماینده اختصاصی در ژاپن دارد و قادر است بار شما را از هر کجای کشور ژاپن پیکاپ کند و کلیه امور گمرکی را هم انجام دهد و بار را به ایران بفرستد.

فقط توجه داشته باشید که ژاپن بشدت روی بارهایی که به مقصد ایران ارسال می شوند حساس است و اگر فروشنده برای حمل بار به ایران محدودیت داشته باشد تحت هیچ شرایطی تغییر بارنامه را انجام نمی دهد. به همین دلیل مجبور هستیم بار را به یک کشور ثالث بفرستیم و سپس آنرا به ایران ارسال نماییم.

اگر تاجرید به دنبال حمل بار از ایران هستید حتما مقاله ارسال بار به خارج از کشور را مطالعه نمایید.

مدت زمان ارسال هوایی بار از ژاپن

مدت زمان ارسال هوایی بار از ژاپن بسته به خط هوایی متفاوت است.هر خط هوایی یک تعداد هواپیما با پرواز مستقیم یا غیر مستقیم از ژاپن به ایران دارد که ممکن است بین 3 تا 5 روز طول بکشد تا بار را به ایران برساند.

اگر برای رسیدن بار عجله دارید هنگام استعلام قیمت این مورد را اطلاع دهید تا بار شما را با خطی که سریعتر بار را می رساند ارسال کنیم

فرودگاه های ژاپن برای حمل هوایی

ژاپن یک کشور بزرگ صنعتی و اقتصادی در دنیاست و به همین خاطر فرودگاه های زیادی دارد. بارهای هوایی معمولا از طریق فرودگاه های شهرهای بزرگی چون  توکیو، چیبا، اوساکا و آیجی به کشورهای دیگر ارسال می شوند.

نام فرودگاه های مهم ژاپن، ناریتا، توکیو، هانه دا، کانسای، اوزاکا، چوبوسنتر ایر می باشد.خوشبختانه مرلید قادر است بار شما را در شهرهای مختلف ژاپن تحویل بگیرد و به نزدیکترین فرودگاه ببرد و از انجا به ایران بفرستد.

.

 

شیوه حمل هوایی از ژاپن

حمل دریایی از ژاپن

حمل دریایی از ژاپن به ایران بیشتر برای بارهای تجاری که حداقل یک کانتنیر کامل(fcl) به بالا هستند مناسب می باشد.اما امکان حمل خرده بار(lcl) و حمل فله ای(bulk) هم وجود دارد.کشور ژاپن بنادر مهمی دارد که می توانیم از انجا بار را به بندرهای ایران بفرستیم.مهمترین آنها بندر توکیو، یوکوهاما، کوبه، اوساکا، ناگویا، کوچی، ناگاساکی، تاکاماتسو و کاگوشیما می باشد.

اما با وجود این بنادر، بیشتر حمل های دریایی از بندر توکیو که بیست و نهمین بندر بزرگ جهان است به ایران ارسال می گردد.مدت زمان رسیدن بار از ژاپن به ایران 30 تا 35 روز می باشد.

برای حمل دریایی بایستی تمامی اطلاعات لازم در مورد بار که شامل پکینگ، اینویس، hscode، ترم خرید و بندر مبدا و مقصد را برای ما ارسال کنید.دقت داشته باشید که امکان قیمت دهی در همان لحظه وجود ندارد چراکه بایستی با نمایندگانمان در ژاپن مکاتبه کنیم و مقدمات حمل را اماده کنیم.پس از اعلام قیمت در صورتیکه هزینه حمل از جانب شما تایید شد یک تاییدیه کتبی از طریق ایمیل ارسال می کنید تا رزرو انجام شود.

بسته به ترم خرید شما همکاران ما بار را تحویل گرفته و کلیه ی کارها در مبدا ژاپن را انجام می دهند و سپس بار را به بندر مقصد در ایران می فرستند.

شیوه حمل دریایی از ژاپن

 

هزینه های حمل کالا از ژاپن

همانطور که می دانید هزینه حمل، به وزن و ابعاد کالا و همچنین خط هوایی که آنرا حمل می کند وابسته است.از آنجاییکه مبدا و مقصد هم نقش بسزایی در تعیین قیمت دارند نمیتوانیم قیمت دقیقی برای حمل از ژاپن به ایران اعلام کنیم. اما می توانیم بگوییم که بهترین قیمت حمل کالا از ژاپن به ایران را خط هوایی قطر، امارات و کویت ارائه می کنند.

جهت استعلام دقیق قیمت بایستی مبدا دقیق، ترم خرید، پکینگ لیست، اینویس و در صورت نیاز MSDS خود را به شماره واتساپ 9102338349 و یا ایمیل akrami@merlead.com ارسال کنید تا بتوانیم قیمت به روز حمل از ژاپن به ایران را در اختیارتان قرار دهیم.

آیا پرواز مستقیم از ژاپن به ایران وجود دارد؟

آیا پرواز مستقیم از ژاپن به ایران وجود دارد؟

طی چند سال اخیر(۲-۳سال اخیر) هیچگونه پرواز مستقیمی از مبدا ژاپن به سمت ایران وجود ندارد.به همین دلیل بارها بایستی با یک خطوط هوایی واسط به یک نقطه میانی ارسال شوند و سپس از آنجا به ایران حمل گردند.

در حال حاضر بهترین خط هوایی که می توانیم با آن از ژاپن به ایران بار بفرستیم خط هوایی قطر می باشد که بصورت ثابت پرواز دارند.البته در مقاطع مختلف زمانی خطوط دیگری هم هستند که از ژاپن حمل بار انجام می دهند.

کشور ژاپن بنابر دلایلی قوانین سخت گیرانه ای برای ایران قرار داده است.بنابراین فروشنده شما حتما بایستی اطلاع داشته باشد که کالا به مقصد ایران فرستاده می شود.چون تغییر دادن بارنامه بار در ژاپن هم کار بسیار سختی است و ما مجبوریم بار را اول به دبی ببریم و بعد به سمت ایران ترانزیت یا ری اکسپورت نماییم.

از انجاییکه حمل بار از ژاپن کمی پیچیده است با کارشناسان ما تماس بگیرید تا هم بهترین خط هوایی را برایتان رزرو کنند و هم اینکه در صورت نیاز راهکارهای مختلف حمل را به شما اطلاع دهند.

راه حل های مختلف برای ارسال بار از ژاپن بصورت غیر مستقیم به ایران

راه حل های مختلف برای ارسال بار از ژاپن بصورت غیر مستقیم به ایران

همانطور که در بالا گفته شد فروشندگان ژاپنی بشدت سخت گیر هستند و تحت هیچ شرایطی حتی اگر بدانند که مقصد نهایی بار ایران است اجازه نمی دهند که بارنامه به اسم ایران بخورد.

بنابراین ما باید بار شما را به یک کشور دیگر بفرستیم و‌ از انجا به ایران ارسال کنیم. بصورتیکه حتی اگر بارنامه را ژاپنی ها پیگیری کنند احتمالا با کشوری مثل امارات یا چین روبرو میشوند.

ما در گذشته حمل غیر مستقیم بار را از طریق دبی انجام می دادیم اما در حال حاضر امکان تغییر بارنامه بار از هنگ کنگ و شنزن امکان پذیر است. البته بار ترنسشیپمنت شده و مدارک ان کلا تغییر می کند. در واقع نوعی ترانزیت هست.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *