۵۵۰۶۴۴۵۰ ۰۲۱

ارسال بار به بلژیک
ارسال بار به بلژیک cancel-circle

هزینه ارسال بار به بلژیک

اگر قصد ارسال بار به بلژیک و فرودگاه بروکسل را دارید، چه در مورد بارهای شخصی چه تجاری می توانید با مطالعه این مطلب اطلاعات خود را بیشتر کرده و براحتی کار فریت بار به بلژیک را پیش ببرید.

ارسال بار به بلژیک

شیوه فریت بار به بلژیک

هزینه ارسال بار به بلژیک

قوانین گمرکی در بروکسل

ارسال بار به بلژیک

ارسال بار به بلژیک

این روزها درخواست ارسال بار به بلژیک یا فریت بار به بلژیک بعلت افزایش مسافران و مهاجرین به این کشور، زیاد شده است.

همانطور که‌ می دانید روی بلیط هر مسافر بسته به کلاس پروازی و نوع ایرلاین یک میزان بار مجاز بعنوان چمدان همراه در نظر گرفته شده است اما این مقدار مجاز به نسبت باری که یک مهاجر می خواهد به کشور مقصد ببرد خیلی کم است.

پس چه راهی برای ارسال مابقی بارها به بلژیک وجود دارد؟

هرچقدر میزان اضافه بار شما بیشتر باشد استفاده از خدمات فریت بار به بلژیک عقلانی تر و بصرفه تر است.در شیوه فریت بار که در حیطه وظایف شرکت مرلید است شما بایستی یکسری فرایندها را طی کنید.که در ادامه بطور کامل توضیح خواهیم داد.

شیوه فریت بار به بلژیک

شیوه فریت بار به بلژیک

ابتدا لازم است که شیوه فریت بار را کمی توضیح دهیم.فریت بار یعنی بار طی یک بارنامه و بصورت جدا از مسافر از فرودگاه مبدا به مقصد حمل می گردد. توجه داشته باشید فریت بار میتواند توسط خود مسافر و چند روز قبل از سفر انجام شود یا اینکه بعد از رفتن مسافر و توسط اعضای درجه یک‌ خانواده فرایند ان طی گردد.

در هر دو‌صورت بار باید توسط ترخیصکار در فرودگاه امام جواز گردد و به فرودگاه بلژیک ارسال شود.

نکته: شرکت مرلید فقط کار فریت بار شخصی و تجاری به بلژیک انجام می دهد و از هرینه اضافه بار مسافری پای کانتر اطلاعی ندارد لطفا در این مورد تماس نگیرید.

اولین چیزی که برای افراد در ارسال بار به بلژیک حائز اهمیت است قیمت حمل بار می باشد.معمولا مسافرین بدون هیچگونه اطلاعاتی در خصوص نوع بار، وزن بار و‌… با شرکت های حمل تماس میگیرند و انتظار دارند فوری به انها قیمت اعلام شود.

شرکت مرلید بدون اطلاعات اولیه امکان قیمت دهی ندارد بنابراین در گام اول تصمیم بگیرید که چه چیزهایی را میخواهید در بارتان قرار دهید.وزن حدودی بار را محاسبه کنید و ابعاد باز خودتان را با یک متر ساده اندازه بزنید.با همین ۳ کار ساده می توانید از کارشناسان ما قیمت بگیرید.

بسته بندی

نوع بسته بندی خود را با نظر کارشناس مشخص کنید.متخصصان ما با توجه به نوع بارتان به شما پیشنهاد میدهند که چطور آنها را بسته بندی کنید.برخی از وسایل مثل تابلوی نقاشی نیاز به باکس چوبی دارند.البته شرکت مرلید هم قادر است در محل زندگی یا کار شما، بار را بصورت حرفه ای بسته بندی کند.و هزینه انرا جداگانه محاسبه نماید.

انتقال بار به فرودگاه

شیوه انتقال بار به فرودگاه که توسط خود مشتری انتخاب می شود. چنانچه خودتان بخواهید بار را به فرودگاه انتقال دهید بایستی بیعانه یک میلیون تومان واریز کنید تا تاریخ و زمان حضور شما در فرودگاه تعیین گردد.

در صورتیکه نمیخواهید به فرودگاه بیایید و‌درگیر کارهای گمرکی شوید میتوانید درخواست پیکاپ درب منزل را داشته باشید تا همکاران ما در قبال دریافت مبلغ ناچیزی بارتان را درب منزل تحویل بگیرند و به فرودگاه ببرند تا کلیه ی کارها را انجام دهند.

جواز گمرکی

مرحله بعدی فرایندهای گمرکی و ترخیص بار در فرودگاه امام است که توسط ترخیصکاران ما انجام میگیرد.این فرایند حدودا ۳ ساعت زمان می برد.و‌ در نهایت بارنامه برای حمل بار شما صادر میگردد.بعد از اتمام این مراحل هزینه ها را پرداخت می کنید و منتظر می شوید تا زمان ارسال و رسیدن بار به بلژیک مشخص شود.این بازه زمانی را کارشناس مربوطه به شما اعلام می کند.

ضمنا گیرنده بایستی در زمان معلوم شده به فرودگاه بروکسل مراجعه کرده و بار را تحویل بگیرد.

هزینه ارسال بار به بلژیک

هزینه ارسال بار به بلژیک

هزینه ارسال بار به بلژیک مبتنی بر وزن، ابعاد ، نوع بار و ایرلانی است که بار را حمل میکند.

بارها یا وزنی هستند یا حجمی. چنانچه وزن بار بیشتر باشد، بار وزنی و اگر حجم ان بیشتر باشد بار حجمی است.پس هرچقدر وزن و حجم بار بیشتر باشد طبیعتا قیمت هر کیلو کمتر و قیمت کل بیشتر است.

البته اینکه میگوییم وزن بار بیشتر باشد نه اینکه ۱ کیلو ۲ کیلو بیشتر مثلا اگر وزن بار از ۴۵ کیلو به ۱۰۰ کیلو افزایش پیدا کند قیمت هر کیلو کمتر می شود.

نوع بار هم مهم است چون روی هزینه جواز گمرکی تاثیر می گذارد. مثلا فرش دستبافت باعث افزایش هزینه جواز گمرکی می شود.

ایرلاینی که بار شما را حمل می کند هم عامل تاثیر گذاری روی قیمت است. هر ۳ خط ایران ایر، امارات و قطر به بروکسل سرویس دارند که ایران ایر سرویس افلاین دارد یعنی بار را به فرانکفورت برده و‌از انجا با کامیون به بروکسل حمل میکند.

نهایتا علاوه بر هزینه حمل و جواز گمرکی یک هزینه بسته بندی و پیکاپ درب منزل هم در صورت درخواست خودتان خواهید داشت.
قوانین گمرکی در بروکسل

قوانین گمرکی در بروکسل

چنانچه به بلژیک مهاجرت کنید می توانید وسایل شخصی منزلتان را با داشتن شرایط زیر معاف از مالیات و‌ عوارض گمرکی کنید:
۱-لوازم حداقل ۶ ماه در محل زندگی قبلی شما در ایران بوده باشد
۲-لوازم شخصی منزل حداقل به مدت ۶ ماه در محل زندگی تان در ایران استفاده شده باشد.
۳- در کشور بلژیک از وسایلتان مطابق قبل استفاده کنید و‌ تا ۱۲ ماه حق فروش یا نقل و انتقال انرا ندارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *