۵۵۰۶۴۴۵۰ ۰۲۱

ارسال بار به فرانسه
ارسال بار به فرانسه cancel-circle

شیوه ارسال بار به فرانسه

نحوه ترخیص در مقصد

نحوه ترخیص در مقصد

چگونه بار خود را ترخیص کنیم

این مطلب مخصوص کسانی است که قصد دارند به فرانسه بار بفرستند اما از شیوه ارسال بار به فرانسه اطلاع ندارند.

شیوه ارسال بار به فرانسه

شیوه ارسال بار به فرانسه

هر ساله عده ی زیادی از ایرانیان به کشور فرانسه مهاجرت می کنند و قطعا برای برطرف کردن نیازهای اولیه شان در کشور جدید نیاز دارند که یکسری از وسایل شخصی را با خود ببرند.

معمولا هر ایرلاینی برای کلاس های پروازی خود یک مقدار بار مجاز را برای مسافران در نظر می گیرد که این مقدار روی بلیط مسافر درج شده است.برخی از مسافران فقط 23 کیلو می توانند بار ببرند برخی 32 کیلو و یا بیشتر.

مسلما این میزان بار فقط برای چند تکه لباس و کفش کافی است و مسافران نمی توانند خیلی با خودشان وسیله ببرند.در نتیجه باید یک راه بصرفه ای باشد که افراد بتوانند بار اضافه خود را هم به فرانسه ببرند.

اما شیوه فریت به چه صورتی است؟

دو راه برای بردن وسایل اضافه به کشور فرانسه وجود دارد که هر مسافر بسته به نیازهایی که دارد می تواند آنرا انتخاب کند:

روش اول خرید اضافه بار پای کانتر در فرودگاه یا از طریق سایت های رسمی ایرلاین ها

در این روش مسافر روز پرواز زودتر در فرودگاه حاضر می شود و پای کانتر هر میزان اضافه بار که دارد را خریداری کرده و با خود می برد.مزایای این روش این است که مسافر همان لحظه اضافه بار را می خرد و بار با خودش همزمان به فرودگاه مقصد می رسد و انجا آنرا تحویل می گیرد.ضمن اینکه مسافر دیگر درگیر کارهای گمرکی نمی شود. اما معایب این شیوه قیمت بالای آن به نسبت روش دوم است که برای خیلی از مسافران مهم می باشد.

روش دوم فریت بار است

برای آندسته از عزیزانی که معنای فریت را نمی دانند باید بگوییم که فریت یعنی حمل بار فرودگاه به فرودگاه بصورت جداگانه از مسافر.در فریت کردن اصلا مهم نیست که مسافر خودش با کدام ایرلاین پرواز دارد چون معمولا شرکت های معتبر با خط هایی بار را حمل می کنند که قیمت مناسب تری داشته باشد.

از مزیت های فریت مسلما هزینه های مناسبتر است و از معایب آن گذراندن فرآیندهای فرودگاهی برای دریافت جواز گمرکی و بارنامه است که برای اینکار به یک فرد متخصص بنام ترخیصکار نیاز دارید.

اما شیوه فریت به چه صورتی است؟

اما شیوه فریت بار به فرانسه چگونه است؟

در اولین قدم باید وزن تقریبی بار به همراه ابعاد آنرا یادداشت کنید و بعد با شرکت مرلید تماس بگیرید.قطعا اولین سوالاتی که کارشناس از شما می پرسد این است:

اگر هر کدام از این سوالات را پاسخ ندهید متاسفانه کارشناسان نمی توانند قیمت دقیقی به شما بدهند.و از طرفی هم این گمان می رود که شما واقعا فرستنده بار نیستید و فعلا باری برای ارسال ندارید.

با فرض اینکه تمام اطلاعات را بدهید و قیمت ها به شما اعلام شود بایستی در صورت موافقت تایید خود را برای شروع پروسه فریت به کارشناس اطلاع دهید.

بعد از تایید بایستی انتخاب کنید که خودتان بار را به فرودگاه امام می آورید یا اینکه می خواهید بار را همکاران ما درب منزل از شما تحویل بگیرند.مسلما تحویل گرفتن بار درب منزل هزینه اضافه دارد.

اگر خودمان بار را درب منزل تحویل بگیریم حتما بایستی مسافر کپی پاسپورت و بلیطش را به انضمام اصل مدارک هویتی آماده کرده و تحویل نماینده شرکت دهد.

اما در صورتیکه مسافر خودش بخواهد بار را به فرودگاه بیاورد هم باید این مدارک را در روز و ساعت مشخص شده همراه داشته باشد.

در هر دو حالت فرآیند گرفتن جواز گمرکی بار توسط یک ترخیصکار که شرکت معرفی کرده انجام می شود و در نهایت یک بارنامه صادر شده و در اختیار فرستنده بار یا مسافر قرار می گیرد.در این مرحله پرداخت ها انجام می شود و کار به اتمام می رسد.زمانیکه بار به فرودگاه مقصد برسد از طریق ایمیل و تلفنی که در فرم های حمل بار پر کرده اید با صاحب بار تماس گرفته می شود تا برای دریافت بار به فرودگاه فرانسه برود.

برای آشنایی با فریت بار به ترکیه به صفحه ارسال بار به ترکیه مراجعه نمایید.

هزینه ارسال بار به فرانسه

هزینه ارسال بار به فرانسه بر اساس نوع ایرلاینی که قرار است خدمات حمل بار ارائه کند فرق دارد.چندین خط هوایی مثل امارات، قطر، لوفتهانزا و ایران ایر به فرودگاه شاردوگل فرانسه پرواز دارند اما اینکه کدامیک قیمت بهتری می دهد بسته به میزان بار و شرایط متفاوت است.

البته بطور معمول خط هوایی ایران ایر قیمت پایینتری نسبت به سایر خطوط دارد و مسافران ترجیح می دهند که بارشان با کمترین قیمت ارسال گردد.

شیوه ترخیص در مقصد و بارهای ممنوعه

شیوه ترخیص در فرانسه و بارهای ممنوعه

خیلی از مسافران در مورد حمل بار به فرانسه و نحوه ترخیص آن در مقصد سوال دارند که در این بخش به آنها پاسخ می دهیم.

اگر از کشوری که خارج از اتحادیه اروپاست به کشور فرانسه وارد می شوید این اجازه را دارید که لوازم شخصی و دست دوم منزلتان را بدون پرداخت مالیات به این کشور وارد نمایید.

فقط کسانی مشمول این قانون قرار می گیرند که 12 ماه در یک کشور دیگر زندگی کرده باشند. شرط دوم این است که وسابل دست دوم بوده و حداقل 6 ماه استفاده شده باشد.

یکی از سوالات رایج مهاجرین این است که فقط یکبار فرصت داریم لوازم شخصی دست دوم خود را به فرانسه بیاوریم؟ خوشبختانه مهاجرین می تواند کالاهای دست دوم خود را یکدفعه یا در چند پارت بدون پرداخت عوارض وارد کنند.اما اگر تصمیم دارید در چند مرحله بار را به فرانسه بیاورید باید حتما در اولین اظهار نامه لیست کلیه ی وسایل را اعلام کنید.

ملاحظات زیر را هنگام واردات وسایل شخصی به فرانسه در نظر داشته باشید:

مدارک مورد نیاز برای اظهار بار به گمرک فرانسه

اگر قصد فرستادن زعفران را دارید مقاله ارسال زعفران به خارج از کشور را مطالعه نمایید.

کالاهای ممنوعه

هر کشوری قوانین خاص خود را برای ورود کالا به کشورش دارد.مسلما فرانسه هم برای واردات بار یکسری شریط و قوانینی معین کرده که همه موظف هستند آنرا رعایت کنند.

گمرک فرانسه ورود کالاهایی مثل گندم ، جو ، زیتون پرورده، ترشی ، آبلیمو ، آبغوره و …

را به کشورش ممنوع کرده است.از انجاییکه این اقلام هر سال به روز می شوند بد نیست قبل از قرار دادن کالاهایتان در بار با کارشناسان ما صحبت کنید و از ممنوعه نبودن بارتان مطمئن شوید.

فرودگاه های مهم فرانسه

فرودگاه های مهم فرانسه

همانطور که می دانید مهمترین فرودگاه فرانسه ، شارل دوگل یا پاریس است که تقریبا تمامی خطوط هوایی مهم از ایران به آنجا سرویس دارند.جذاب ترین خطی که از ایران به فرانسه پرواز دارد خط هوایی ایران ایر است .حالا چرا جذاب ؟ چون قیمت های حمل آن بنسبت سایر خطوط پایینتر می باشد.البته در بعضی از مواقع سال که خط شلوغ می شود کیفیت حمل خط هوایی ایران ایر پایین می آید و در نتیجه ترانزیت تایم بالا می رود.نکته دیگر این است که ایران ایر فقط هفته ای یکبار به پاریس پرواز دارد و در نتیجه باید در نوبت بمانید تا بارتان ارسال گردد.

در صورتیکه عجله دارید و میخواهید بارتان سریع ارسال شود بایستی از خط قطر، لوفتهانزا یا امارات استفاده کنیم.

ایران ایر هفته ای یک پرواز به پاریس دارد که مستقیم است. قطر و امارات پرواز دایرکت ندارند اما سه روزه بار را به مقصد میرسانند.
بنابراین مواقعی که عجله دارید بهتر است با قطر یا امارات بارتان را بفرستید.

بهتر است از قبل با کارشناسان ما تماس بگیرید تا مناسبترین خط را به شما معرفی کنند.

فرودگاه های مهم دیگر فرانسه که از ایران به آنجا سرویس داریم فرودگاه نیس، لیون، نانسی، مارسی می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *