۵۵۰۶۴۴۵۰ ۰۲۱

ارسال بار به رومانی
ارسال بار به رومانی cancel-circle

ارسال بار به رومانی

اگر قصد ارسال بار به رومانی را دارید یا خودتان می خواهید به این کشور مهاجرت کنید در این راهنما صفر تا صد نحوه ارسال بار به بخارست و رومانی را توضیح داده ایم.

برای ارسال بار به رومانی کدام خط هوایی بهتر است؟

نحوه فریت بار به رومانی یا بخارست

اگر هنوز چیزی راجع به فریت بار به رومانی یا بخارست نمی دانید در این قسمت میخواهیم شما را با فریت بار اشنا کنیم.

فریت یعنی چه؟ فریت به این معناست که بار شما با هزینه ای پایینتر ، از فرودگاه مبدا به فرودگاه مقصد با یک بارنامه مجزا ارسال می شود. معمولا فریت کردن بار از خرید اضافه بار ارزانتر است به همین دلیل اکثر مسافران دوست دارند بارشان را فریت کنند.

مراحل فریت بار به بخارست :

  1. قیمت گیری
  2. انجام تشریفات گمرکی و جواز بار
  3. صدور بارنام
  4. xray

توجه داشته باشید در این شیوه بار به فرودگاه فرستاده میشود و مثل پست نیست که بار درب منزل تحویل داده شود.برای فریت بار به رومانی کافیست با شماره های شرکت 0215527674 تماس بگیرید (یا از طریق واتساپ ۰۹۳۶۷۲۹۲۱۸۸)  وزن و‌ ابعاد بارتان را ارسال نمایید تا قیمت ها را به اطلاعتان برسانیم.

بعد از اعلام قیمت و توافق بین مشتری و شرکت حمل فرایند فریت اغاز می شود. بار توسط مشتری در روز و ساعتی که از قبل مشخص شده به کارگو فرودگاه امام آورده می شود و توسط ترخیصکار مرلید جواز شده و بارنامه آن صادر می گردد. سپس هزینه ها توسط مراجعه کننده پرداخت می شود و کار به اتمام می رسد.

توجه داشته باشید بارنامه مدرکی است برای تحویل گرفتن بار در مقصد که بایستی توسط فرستنده به گیرنده تحویل داده شود.( اصل یا تصویر بارنامه)

در نهایت شرکت حمل رزرو بار شما را از ایرلاین میگیرد و تاریخ و ساعت تقریبی رسیدن بار به مقصد را به شما اطلاع می دهد.
گیرنده موظف است بار خود را با شماره بارنامه ای که دارد مرتبا پیگیری کند و در موعد مقرر انرا در فرودگاه مقصد تحویل بگیرد تا مشمول هزینه های انبارداری نشود.

 

نحوه فریت بار به رومانی یا بخارست

برای ارسال بار به رومانی کدام خط هوایی بهتر است؟

معمولا بیشتر بارهایی که قرار است به رومانی فرستاده شود به شهر بخارست می رود و‌تمامی ایرلاین ها مثل قطر، لوفتهانزا و امارات به این شهر سرویس دارند.اما احتمالا میپرسید کدام خط هوایی انتخاب مناسبتری برای ارسال بار به بخارست است؟

در پاسخ باید بگوییم اینکه کدام ایرلاین را برای حمل بار به رومانی انتخاب کنیم کاملا به وزن بار شما بستگی دارد.

بارهایی که تا ۱۵۰ کیلو هستند بهتر است با خط هوایی قطر حمل گردند.

برای بارهای بالای ۳۰۰ کیلو قطعا بهترین لاین امارات است که قیمتهای مناسبی ارائه میکند.

اما لوفتهانزا چه زمان هایی به کار می آید؟زمانیکه میخواهید بار را به شهری غیر از بخارست در رومانی ارسال کنید بایستی از خط لوفتهانزا کمک بگیریم. یکی از شهرهای دیگر رومانی که دانشجویان ایرانی زیادی در آنجا ساکن اند تیمیشوارا می باشد.و از آنجاییکه هیچ خطی غیر از لوفتهانزا به این شهر سرویس ندارد در نتیجه انتخاب اول و آخر ما خط هوایی لوفتانزا است که بار را مستقیما به فرودگاه مقصد حمل میکند.

هزینه ارسال بار به رومانی

هزینه ارسال بار به رومانی

هزینه ارسال بار به رومانی چقدر است؟مسلما با چند دسته از هزینه ها روبرو هستیم.برخی از شرکت های حمل و نقل هزینه ها را بصورت کلی به مشتریان اعلام می کنند اما یکسری از شرکت ها هزینه ها را تفکیک کرده و با جزئیات برایتان مشخص می نمایند.

اما جهت اطلاع شما ما تمام هزینه ها را جداگانه بیان میکنیم تا با آن آشنا شوید:

۱-هزینه حمل و‌نقل بار از منزل شما :  که بسته به اینکه در کجای تهران باشید و میزان بارتان چقدر باشد از ۶۰۰.۰۰۰ تومان اغاز می شود.

۲-هزینه بسته بندی : در منزل مشتری به شرطی که خودشان درخواست کرده باشند.شروع قیمت از ۸۰۰.۰۰۰ تومان.

۳-هزینه جواز گمرکی : که بسته به اقلام موجود در بار متغیر است.توجه کنید تمام بارها چه نو چه دست دوم برای خروج از ایران باید مجوز گمرکی گرفته باشند که اینکار توسط شرکت حمل انجام میشود.قیمت حدودی از 1.300.000 تومان شروع می شود.

۴-هزینه حمل و نقل :  که بر مبنای ایرلاینی که بار را حمل می کند، وزن و ابعاد بار تعیین می گردد.مثلا برای بارهای تا ۲۰ کیلوگرم، حدودا 12.000.000 تومان می باشد.
۵-هزینه پالت یا باکس چوبی هم در موارد خاصی که بارتان خاص و حساس باشد به سایز هزینه ها اضافه می شود. قیمت هر پالت حدودا 1.400.000و قیمت باکس چوبی از 2.000.000 شروع می شود.

هزینه ارسال بار به رومانی

قوانین ترخیص بار در رومانی

اکثر مهاجرین نگران فرستادن لوازم شخصی خود به کشور رومانی هستند و به همین دلیل دوست دارند قبل از اینکه بی گدار به آب بزنند از قوانین ترخیص بار در رومانی و عوارض و مالیات های احتمالی با خبر شوند.

خوشبختانه مثل بیشتر کشورهای اروپایی رومانی هم با در نظر گرفتن یک شرایط خاص به تمامی مهاجرین اجازه می دهد که لوازم شخصی شان را بدون پرداخت مالیات به این کشور بیاورند.

در صورتیکه شرایط ذکر شده را نداشته باشید مشمول معافیت مالیاتی نخواهید شد.

قوانین ارسال هدیه به رومانی

جالب است بدانید با رعایت یک شرط می توانید بدون پرداخت مالیات برای عزیزانتان در کشور رومانی هدیه بفرستید.
اگر هدایای شما زیر ۴۵ یورو قیمت داشته باشند از پرداخت مالیات معاف خواهید شد.اما اگر ارزش کالا بیش از این باشد گیرنده موظف است مالیات انرا پرداخت کند.

شیوه حمل بار برای مواد غذایی به رومانی

شیوه حمل بار برای مواد غذایی به رومانی

کشور رومانی روی مواد غذایی و خوراکی بسیار حساس است و این نوع بارها را براحتی ترخیص نمی کند.

ما حتی به مسافرانی که در بارهای خود مواد غذایی و خوراکی دارند این مساله را هشدار می دهیم و پیشنهاد میکنیم چنین اقلامی را از بار حذف کنند.

اما در خصوص بارهای سنگین خوراکی که قرار است بصورت تجاری ارسال گردد این مساله را مد نظر داشته باشید که ریسک عدم ترخیص دارد و اگر بار در رومانی ترخیص نشود و به فرودگاه امام برگشت بخورد هزینه های بازگشت کالا هنگفت است.در نتیجه شرکت مرلید طبق قوانین ایرلاین مربوطه بین ۵۰۰ تا ۱۰۰۰ دلار بسته به وزن بار ضمانت ترخیص از فرستنده دریافت میکند. چنانچه بار ترخیص گردد این مبلغ به فرستنده عودت داده می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *