۵۵۰۶۴۴۵۰ ۰۲۱

هزینه ارسال بار به خارج از کشور

هزینه ارسال بار به خارج از کشور

هزینه ارسال بار به خارج از کشور به این بستگی داره که بار شما چی هست؟

وقتی بحث هزینه ارسال بار وسط میاد بعضی افراد دوست دارن بدونن که چجوری میتونن توی هزینه هاشون صرفه جویی کنن. مسلما هزینه حمل باری که روغن خاصی در آن استفاده شده با اضافه بار مسافری فرق داره.

ما در ادامه به این سوالا پاسخ میدیم :بارها به چند دسته تقسیم میشن؟بارها به چه شکلی حمل میشن؟هزینه حمل هر باری چقدر میشه؟

هزینه ارسال بار به خارج از کشور

هزینه ارسال بار به خارج از کشور

هزینه ارسال بار به خارج از کشور به عوامل زیربستگی دارد:

  • وزن
  • ابعاد
  • کشور مقصد
  • نوع حمل

لازم به ذکر است که ماهیت بار هم در قیمت آن تاثیر گذار است که در ادامه درباره انواع بارها بحث می کنیم.هرچقدر وزن بارتون بیشتر باشه هزینه هر کیلو بار کمتر میشه اما کل هزینه حمل بار بیشتر میشه.

در زیر هزینه ارسال 40 کیلو بار  به چند شهر بصورت هوایی آورده شده است :

مبدا مقصد وزن کیلوگرم قیمت(تومان) تاریخ
تهران فرانکفورت 45 کیلو 9.150.000 اسفند 1402
تهران کلن 45 کیلو 9.150.000 اسفند 1402
تهران هامبورگ 45 کیلو 9.220.000 اسفند 1402
تهران لندن 45 کیلو 9.400.000 اسفند 1402
تهران میلان و رم 45 کیلو 9.300.000 اسفند 1402
تهران پاریس 45 کیلو 9.250.000 اسفند 1402
تهران استکهلم 45 کیلو 8.800.000 اسفند 1402
تهران ژنو و زوریخ 45 کیلو 9.000.000 اسفند 1402
تهران کپنهاگ 45 کیلو 8.700.000 اسفند 1402
تهران آمستردام 45 کیلو 8.750.000 اسفند 1402

به هزینه های فوق هزینه جواز گمرکی اضافه خواهد شد که با توجه به ماهیت بار متفاوت است.

توجه کنید که نرخ های اعلام شده به ریال می باشد در صورتیکه نرخ هایی که خطوط هوایی اعلام می نمایند به دلار می باشد.بنابراین قیمت هایی که در بالا درج کردیم بسته به نرخ دلار هر روز تغییر می کند و شما بایستی برای گرفتن قیمت دقیق حتما با ما تماس بگیرید.

نکته ی دیگری که باید ذکر کنیم این است که نرخ دلاری که از طریق خطوط هواپیمایی اعلام می گردد بر اساس ارز نیمایی می باشد که قیمت ان از دلار آزاد کمتر است.اگرچه دلار نیمایی نوسان کمتری دارد ولی در نظر داشته باشید که این دلار هم بسته به عوامل مختلف مقداری بالا پایین می گردد. در نتیجه بهتر است به قیمت های درج شده اکتفا نکنید و حتما برای استعلام قیمت حمل هوایی با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

هزینه ارسال بار به خارج از کشور

انواع بار

معمولا بارها به سه دسته تقسیم میشن:

1-بارهایی شخصی

بار شخصی به بارهایی میگن که بعنوان اضافه بار مسافری حمل میشه.اضافه بار یعنی چی؟ زمانیکه یک مسافری می خواد به خارج از کشور بره با خودش یسری چمدون و وسیله میبره.حالا اگر این وسایل از اون میزانی که هواپیما بهشون اجازه میده بیشتر بشه بهش میگن اضافه بار مسافری.

برای اطلاع از شرایط فریت لوازم شخصی به صفحه فریت بار مراجعه نمایید.

یادتون باشه برای ترخیص اضافه بار مسافری خود شخص باید در مقصد حضور داشته باشد و توی پاسپورتش مهر خروج از کشور مبدا خورده باشه.البته افرادی که از قبل مهاجرت کردند می تونند وسایلشون توسط اعضای خانواده و یا وکیل قانونیشون فریت کرده و در مقصد تحویل بگیرند.

یعنی اینکه اگر مثلا یک شخصی به کانادا مهاجرت کرده می تونه بعدا از خواهر، برادر یا پدر مادرش بخواد که براش وسایلشو بفرستن.یا اینکه همون موقعی که خودش داره مهاجرت میکنه وسایلشم ببره و توی کانادا ترخیص کنه.

جهت آشنایی با نحوه ارسال بار شخصی به کانادا به صفحه هزینه فریت بار از ایران به کانادا مراجعه نمایید.

ارسال محموله به خارج از کشور

2- بارهایی تجاری

به هر باری که با هدف خرید و فروش توی کشور مقصد ارسال میشه تجاری میگن.بارهای تجاری توی مقصد بهشون گمرک تعلق میگیره.اینکه چقدر گمرک به بار شما بخوره بستگی به نوع کالا داره.

3-بارهایی که ماهیت خطرناک دارن.

یسری از کالاها هم هستن که خطرناک حساب میشن.مثلا بارهای مایع، آتش زا، بارهایی که باتری یا اهنربا دارن و …

این بارها باید تحت شرایط و بسته بندی خاصی حمل بشن.اما بارهای معمولی نیاز به بسته بندی مخصوص ندارن و همه ی خط های هوایی هم میتونن اونارو حمل کنن.معمولا هزینه حمل بارهای خطرناک بیشتر هم هست.

 

هزینه تشریفات گمرکی در ارسال بار

هزینه تشریفات گمرکی در ارسال بار

هزینه جواز برای بارهای مسافری از 1.500.000 تومان شروع می شود.اما برای بارهای تجاری خیلی مهمه که بارتون چیه،کارت بازرگانی دارین یا نه؟ تولید کننده هستین یا خیر؟

البته اگر تولید کننده نبودین و کارت بازرگانی هم نداشتین اشکالی نداره شرکت مرلید اونارو براتون جور میکنه ولی هزینه های جوازتون بالاتر میره.

اگر بخوایم حدودی هزینه جواز گمرکی برای بارهای تجاری رو بهتون بگیم حداقل 2.500.000 تومن میشه.

برای بسته بندی وسایل هم اگر خودتون میتونید توی خونه بار رو بسته بندی کنین اگر نمیتونین از شرکت حمل بخواهین که اینکارم براتون انجام بده.البته هزینه بسته بندی هم به سایر هزینه هاتون اضافه میشه.

نحوه ارسال بار به خارج از کشور

نحوه ارسال بار به خارج از کشور

اگر شما هم عازم خارج از کشور هستین و کلی بار و وسیله دارین که میخواین ببرین باید بدونین که نحوه ارسال بار به خارج از کشور چجوریه؟

وقتی میخوایم مهاجرت کنیم به یه کشور دیگه، مسلما کلی وسیله هست که توی مقصد بهشون نیاز داریم و باید هرجوری هست اونا رو با خودمون ببریم اما شما روی بلیط هواپیمایی که گرفتین فقط یه مقدار محدودی بار میتونین ببرین و مابقی بارتون اضافه بار حساب میشه.

یه وقتی هست اضافه بارتون کمه در حد 4-5 کیلو و براتون راحت تره که همون موقع پرواز هزینه این اضافه بار رو توی فرودگاه پرداخت کنین و بار رو ببرین.اما یه موقع هم هست که اضافه بار شما زیاده و اگر بخواین همشو موقع پرواز با خودتون حمل کنین خیلی گرون در میاد.این وقتا باید بارتون و فریت کنین.

فریت چیه؟

فریت یعنی اضافه بار رو میدین به یه شرکت حمل مثل مرلید تا اونو براتون با قیمت کمتر بفرسته به کشور مقصد. نحوه ارسال بار با هواپیما بصورت فریت هم اینطوریه که اول با شرکت مرلید تماس میگیرین و وقت رزرو میکنین بعد با مدارکی که که در ادامه میگیم 3 تا 7 روز قبل از پرواز خودتون میرین به فرودگاه امام.دقت کنین که بار یا باید مال خودتون که عازم سفر هستین باشه یا برای اعضای درجه یک خانواده تون که توی کشور مقصد زندگی میکنه.

 

مدارک مورد نیار ارسال بار مسافری

اگر خودتون که میخواین مهاجرت کنین و قصد دارید بیاین فرودگاه امام و بارتون و جواز کنین باید پاسپورت، کپی بلیط و کارت ملیتون و بیارین.اما اگر خانواده درجه یک برای فرستادن بار به خارج از کشور میاد فقط کافیه شناسنامه و کارت ملی همراهش باشه تا نشون بدیم که با شخصی که توی خارج از کشور زندگی میکنه نسبت خانوادگی دارین.بعد بار جواز شده و به کشور مقصد حمل میشه.صاحب بار در فرودگاه مقصد باید همراه مدارک بره و بار رو تحویل بگیره.

برای ارسال بارهای شخصی و تجاری خود با شماره 02155527674 تماس بگیرید.

وسایل ممنوعه

یه چیزی که یادم رفت بهتون بگم اینه که بعضی از کالاها رو نمیتونین بعنوان بار شخصی ارسال کنین مثل چی؟ مثل یخچال.یخچال برای اینکه قابل حمل بشه باید گاز اونو خالی کنین وقتی هم گاز یخچال خالی بشه دیگه اون یخچال نمیتونه بدرستی کار کنه.پس قبل از اینکه بارتون و بسته بندی کنین از مرلید بپرسید که آیا امکان حملشو داره یا نه.

نحوه ارسال بار با هواپیما

نکته مهم دیگه هم اینه که وسایلی که دارای باتری و آهنربا هستند و همچنین مایعات در وسایل خود قرار ندهید زیر حمل هوایی آنها ممنوع می باشد.

بریم سراغ بارهای تجاری.برای ارسال محموله به خارج از کشور، نحوه حمل به شیوه حمل بستگی داره.چون بارها هم بصورت دریایی، هوایی و زمینی حمل میشن.

نکته مهم اینه که بارهایی که کمتر از یک کانتینر و خرده بار باشن بصورت دریایی و زمینی از ایران به هیچ کجای دنیا ارسال نمیشن.تنها بارهایی که فول تراک باشن رو میتونیم دریایی یا زمینی به خارج از کشور بفرستیم و خرده بارها لاجرم باید به شکل هوایی ارسال بشن.

نحوه فرستادن وسایل به خارج از کشور برای دانشجویان

نحوه فرستادن وسایل به خارج از کشور برای دانشجویان

یکی از سوالات رایج مشتریان ما این است که ایا هزینه ارسال بار با هواپیما به خارج از کشور  برای دانشجویان فرق دارد؟شیوه ارسال بار دانشجویی به خارج از کشور هیچ فرقی با ارسال بار شخصی ندارد.علاوه بر آن هیچ گونه معافیتی برای دانشجویان در ایران در نظر گرفته نشده است.

تنها تفاوتی که وجود دارد در مورد کشور مقصد و قوانین آن می باشد.به طور معمول دانشجویانی که در یک کشور خارجی درس می خوانند یکسری معافیت های مالیاتی برای آوردن وسایلشان دارند.یعنی دانشجویان می تواند وسایل شخصی شان را بدون پرداخت مالیات های سنگین به آن کشور وارد کنند.

سوالی که دائما از ما پرسیده می شود این است که من دانشجو هستم آیا برای حمل بار به خارج از کشور در مقصد به من مالیات تعلق میگیرد یا نه؟پاسخ شما این است که حتی اگر دانشجو باشید و در کشور مقصد برای ورود بار شما مالیات در نظر گرفته نشود اما یک هزینه های برای ترخیص و قبض انبار بار باید پرداخت کنید چون این هزینه ها برای رساندن بار به انبارهای گمرک و فرایندهای فرودگاهی است که باید توسط دانشجو انجام شود.پس اینطور نیست که چون دانشجو هستید هیچ هزینه ای پرداخت نکنید شما معاف از مالیاتید اما باید هزینه ترخیص لوازمتان را بپردازید.
سوال مهم دیگر که میپرسید این است که این مبلغ کارهای گمرکی و امور فرودگاهی در مقصد چقدر است؟
متاسفانه هیچ کسی در ایران نمی تواند بصورت قطعی به شما بگوید که هزینه فرایند گمرکی در خارج از کشور چقدر است چون قوانین هر کشوری فرق دارد. اما می توانیم بگوییم که این مبلغ بسته به وزن بار شما بالا و پایین می شود و باید حداقل ۳۰ تا ۴۰ یورو برای آن پرداخت نمایید.

قوانین فرستادن بار با هواپیما به خارج از کشور

قوانین فرستادن بار با هواپیما به خارج از کشور

مهمترین قانونی که باید در فرستادن بار با هواپیما رعایت کنید این است که امور گمرکی بار بایستی بطور کامل انجام شود.

فرقی نمی کند که بار شخصی باشد یا تجاری درهر صورت ابتدا ارزیاب بار شما را مورد بررسی قرار می دهد.در صورتیکه در بار شما هیچ چیز ممنوعه ای وجود نداشته باشد ارزیاب بار را تایید می کند.سپس بسته ایکس ری میگردد تا جاهایی که دسترسی به آن امکان پذیر نیست (مانند داخل مجسمه) هم بازرسی شود.تاکید می کنیم چه بار شخصی باشد چه تجاری فرقی نمی کند و باید تمام این فرایند طی شود.

یکسری از بارهای تجاری هستند که با کسب مجوز می توان آنرا ارسال کرد اما توجه داشته باشید که این بارها را هرگز نمی توان بعنوان بار شخصی ارسال کرد و اظهار آن تنها با کارت بازرگانی میسر است.

هزینه ترخیص ارسال بار با هواپیما به خارج از کشور در مقصد

هزینه ترخیص ارسال بار با هواپیما به خارج از کشور در مقصد

هزینه های ترخیص برای بارهای تجاری با توجه به نوع کالا و hscode ای که بار دارد و همچنین قوانین کشور مقصد یک مقداری از ارزش کالا را بعنوان TAX از شما درسافت می کند.

اما در مورد بارهای شخصی قضیه فرق دارد.کشورها معمولا یک فرجه زمانی 1 ساله را برای کسانیکه مهاجرت کرده اند در نظر می گیرد.اگر در این یک سال کالاهایتان را وارد کنید هیچگونه مالیات برای واردات لوازم دست دوم شخصی از شما دریافت نمی شود اما این به معنای این نیست که هیچ هزینه ای نباید در فرودگاه پرداخت کنید.معمولا هزینه های انبارداری و فرودگاهی هست که موظف هستید بپردازید.

بعد از این فرجه یکساله کشورهای مختلف قوانین متفاوتی دارند که باید چک کنید و ببینید چند درصد مالیات برای چه کالاهایی می گیرند.

هزینه پست به خارج از کشور سال ۱۴۰۲

هزینه پست به خارج از کشور هم به عوامل مختلفی بستگی دارد و تقریبا شبیه فریت بار می باشد که در ادامه آن را بیان می کنیم. لازم بذکر است که پست برای بارهای زیر 10 کیلو مناسب است.

توجه کنید که شرکت مرلید هیچگونه خدمات پستی به خارج از کشور ندارد و فقط کار فریت بارهای بالای 10 کیلو را به فرودگاه مقصد انجام می دهد و این اطلاعات صرفا جهت آگاهی مشتریان عزیز است.

برای محاسبه ی هزینه پست به خارج از کشور سال ۱۴۰۲ یا تخمین قیمت تقریبی برای بسته هایتان باید چندین فاکتور را مد نظر داشته باشید:

1-وزن و ابعاد بسته

وزن و ابعاد بسته یکی از عوامل اصلی در تعیین هزینه پست به خارج از کشور است.به بیان ساده تر هرچقدر بسته های شما بزرگتر باشد باید هزینه بیشتری برای حمل و نقل آنها بپردازید.این مساله در خصوص وزن هم صدق میکند یعنی برای بسته های سنگین تر هزینه ی بالاتری در نظر گرفته می شود.

فارغ از وزن کالای شما نوع بسته بندی هم باعث افزایش وزن می شود.به همین خاطر شما می توانید خودتان نوع بسته بندی را انتخاب کنید اما در نظر داشته باشید که اندازه آن باید بقدر کافی بزرگ باشد تا کالا براحتی در آن جای بگیرد.

لازم به ذکر است که برای بسته های زیر نیم کیلو ، وزن و حجم در نظر گرفته نمی شود.به این بسته ها که عمدتا مخصوص ارسال مدارک می باشند مالیات تعلق نمی گیرد و نیازی نیست که گیرنده برای ترخیص بسته اش در کشور مقصد عوارض بپردازد.

اگر به دنبال پست وسایل و بارهای خود از کانادا به ایران هستید لطفا صفحه ارسال بار از کانادا به ایران را مطالعه نمایید.

2-فاصله بین مبدا و مقصد

بغیر از ابعاد و وزن، مبدا و مقصد هم از مهمترین عوامل تاثیر گذار روی تعرفه پست خارج از کشور می باشد.یک قانون ساده وجود دارد هرچقدر مسافت بیشتر باشد هزینه پست هم بالاتر می شود.برای استعلام فوری هزینه پست به خارج از کشور سال 1402 داشتن اطلاعات زیر هنگام تماس با شرکت پستی لازم و ضروری است:

  • آدرس دقیق فرستنده(کشور، شهر، ایالت، کد پستی و …)
  • آدرس دقیق گیرنده(کشور، شهر، ایالت، کد پستی و …)
  • ابعاد و وزن بسته ها

در نهایت هزینه پست به ریال به شما اعلام میشود.شما موظف هستید کل مبلغ را به شماره حسابی که خدمتتان اعلام می گردد واریز کنید.پس از تایید نهایی یک ترک نامبر یا کد رهگیری به شما داده شده و بار شما ارسال می شود.
هزینه پست هوایی خارجی مدارک

هزینه پست هوایی خارجی مدارک

توجه به اینکه همه ی مدارک دارای وزن و حجم مشخصی هستند می توانیم یک حدود قیمتی برای آن اعلام کنیم.

منظور از مدارک چیست؟ مدارکی که به شکل کاغذ یا شناسنامه بوده و زیر 500 گرم می باشد را می توان از خارج از کشور حمل کرد و اگر بخواهیم حدود قیمت را ارائه کنیم بین 1و نیم تا 2 و نیم میلیون می باشد.بسته به کشور و شهر مقصد این قیمت تغییر می کند.

از انجاییکه ارسال بار به امارات زیاد انجام می شود هزینه حمل مدارک به دبی نسبت به مقاصد دیگر کمتر بوده و حدودا 1 تا 1 و نیم میلیون تومان می باشد.اما اگر می خواهید قیمت های دقیق را داشته باشید با پست تماس بگیرید و پس از ارائه مقصد قیمت ها را دریافت کنید.

یکی از کشورهایی که از آنجا بار زیاد به ایران ارسال می شود آلمان است.هزینه پست به آلمان سال 1402 برای ارسال مدارک حدود 2.000.000 تومان می باشد و امکان پست به تمامی شهرهای آلمان وجود دارد.البته هزینه آن بسته به شهر متفاوت است، جهت آشنایی بیشتر درباره حمل بسته از این کشور به صفحه قیمت حمل بار از آلمان به ایران مراجعه نمایید.

در واقع شرکت ها تعرفه پست خارج از کشور از پیش تعیین شده ای ندارند و باید برای هر مورد جداگانه مورد بررسی قرار بگیرد.

ممنوعات پستی به خارج از کشور

ممنوعات پستی به خارج از کشور

همانطور که گفتیم قبل از ارسال بسته پستی باید از ممنوعات پستی به خارج از کشور اطلاع داشته باشید.ما یکسری از اقلام ممنوعه را در زیر جمع اوری کرده ایم اما اگر نوع بار شما در لیست زیر نبود و نسبت به امکان ارسال آن با پست شک داشتید می توانید با شرکت پستی مورد نظرتان تماس بگیرید تا در این مورد راهنماییتان کنند.

  • آئروسل ها(از جمله دئودورانت، اسپری بدن، اسپری های دارویی و …)
  • دستگاه های الکترونیکی با باتری های لیتیومی(تلفن همراه، دوربین دیجیتال و …)
  • جواهرات گران قیمت، شمش، عتیقه جات
  • لوازم آرایشی، صابون ها،عطر، لاک و …
  • کامپیوتر رومیزی
  • LED / LCD
  • باتری ها
  • کالاهای خطرناک
  • آهنرباها
  • قطعات خودرو، پنل ها، درب، سپر، کاپوت
  • پهپاد
  • اشیای تیز
  • نوشیدنی و مشروبات الکلی
  • سلاح و مهمات
  • آزبست یا پنبه کوهی نسوز(نوعی سنگ آذرین)
  • بالون پر از گازهای غیر قابل اشتعال
  • مواد بیولوژیکی دسته B (نمونه های ادرار، خون، مدفوع و بقایای حیوانات)
  • زباله های پزشکی(سوزن آلوده، باند، پانسمان)
  • داروهای کنترل شده و مواد مخدر(حشیش، کوکائین، تریاک، آمیل نیترات، ال اس دی و …)
  • مواد اسیدی یا خورنده(کلرید الومینیوم، رنگها، اسیدها، جیوه و …)
  • ارز تقلبی، اسکناس، تمبر پستی، هر نوع ابزار جعلی به استثنای آنهایی که فاقد ارزش بوده و منسوخ شده اند
  • ترقه و مواد منفجره
  • مایعات و جامدات قابل اشتعال، فندک
  • اسلحه برای مصارف ورزشی
  • هاور برد
  • یخ خشک
  • مواد خطرناک برای محیط زیست
  • اجساد یا خاکستر انسان
  • موجودات زنده، حشرات، بی مهرگان
  • واکسن
  • محتوای پورنوگرافیک
  • بلیط بخت آزمایی
  • غذاهایی که باید در یخچال نگهداری شوند
  • مواد رادیواکتیو
  • سیگار

43 دیدگاه دربارهٔ «هزینه ارسال بار به خارج از کشور»

نوروزی گفت:

هزینه هر کیلو بار از تهران به فنلاند چند استش و اگه بالای صد کیلو باشه چیجور باید ارسال بشه ممنون

merlead گفت:

سلام
وقت بخیر
برای دادن قیمت به اطلاعات زیر نیاز داریم:
1. وزن دقیق
2.ابعاد دقیق هر بسته به سانتیمتر (طول ، عرض و ارتفاع)
3.نوع کالا

نوروزی گفت:

چطور ۱۵۰ کیلو بار رو از تهران به فنلاند بفرستم و هزینه اش چند میشه هر کیلو

پیمان گفت:

سلام
برای ارسال یک سرویس کامل چینی به وزن حدودا ۳۵ کیلوگرم
ممنونم بابت پاسخگویی

پیمان گفت:

ببخشید فراموش کردم مقصد کشور هلند

شهرام گفت:

هزینه یک کیلو بار با پست به دانمارک چقدر می باشد؟

سعید رحمان نظری گفت:

سلام برای ارسال مدارک زیر 700 گرم به استرالیا چقدر هزینه حدوداً دارد.
حجم: حدودا 40 برگ کاغذ

merlead گفت:

سلام
همانطور که گفته شده مرلید فقط خدمات فریت بار (از فرودگاه به فرودگاه) را انجام می دهد و از پست و شرایط آن اطلاعی نداریم

رویا گفت:

سلام، شما می دونید کدوم شرکت بسته های زیر 10 کیلو رو از اروپا به ایران می فرسته؟ دقیق تر، از بلژیک به ایران.

merlead گفت:

خیر متاسفانه

یما گفت:

هزینه ارسال بار به فرانسه شهر فوا چقدر می باشد

merlead گفت:

سلام
لطفا وزن، ابعاد و فرودگاه مقصد را اعلام کنید

یسرا گفت:

سلام وقتتون بخیر هزینه ارسال ۴۰- ۳۰کیلو بار مواد خوراکی از ایران به فیلیپین چقدر هستش

merlead گفت:

منظورتون از مواد خوراکی چی هست؟

ATEFEH گفت:

سلام هزینه ارسال یه تخته فرش ۶متری روبه آلمان میفرمایید

merlead گفت:

سلام
وقت بخیر
وزن، فرودگاه مقصد و نوع فرش (دستباف یا ماشینی) را مشخص نمایید.

محمدی گفت:

سلام
یه باکس محتوی مغز و قلب موش های آزمایشگاهی میخوام به میلان ایتالیا ارسال کنم. انجام میشه؟؟

merlead گفت:

سلام
بله، اما شرایط خاصی داره و نیاز به مجوز هستش

حسین گفت:

هزینه بسته پستی به اردن با وزن کمتر از نیم کیلو چقدر میشه

merlead گفت:

سلام
سرویس پستی نداریم

حسین گفت:

هزینه ارسال بسته پستی زیر نیم کیلو که فقط مدارکه به اردن چند هست و چند روزه میرسه در ضمن مشهد هستم

merlead گفت:

سلام
خدمات پستی نداریم

mobin گفت:

سلام خسته نباشین ببخشید من در برمن آلمان هستم میخواستم ۲ عدد فرش ۳ در ۴ ماشینی بیارم آیا امکانش هست میتونیم بیاریم یا ن؟

merlead گفت:

سلام
بصورت مسافری بله

انا گفت:

یه جعبه کوچیک کمتر از یک کیلو گرم از تهران به فنلاند چقدر میشه؟

merlead گفت:

سرویس ما برای بالای 10 کیلو گرم می باشد

سام گفت:

با سلام

واسه هلسینکی بسته ارسال میکنید؟ ۳تا مدرک دانشگاهی هستن قیمتش حدودا چقدر میشه و حدودا چقدر طول میکشه برسن؟

ممنون

merlead گفت:

مدارک ارسال نداریم

مهین گفت:

سلام برای بسته ده کیلویی که سبزی قرمه هم شاملش میشه هزینه برای اخن المان چقدر میشه

merlead گفت:

خوراکی به آلمان سرویس نداریم

زهرا گفت:

هزینه پست بسته پنج کیلویی ب سوئد چقدر میشه؟

merlead گفت:

سلام
ما فریت بار انجام می دهیم و از پست اطلاعی نداریم

اتوسا گفت:

سلام وقتتون بخیر
هزینه ارسال تقریبا ۱۴ کیلو بار از تهران به مقصد فنلاند چقدر می‌شود . بار ظروف سفالی و یه عدد کتاب است

merlead گفت:

سلام وقت بخیر لطفا ابعاد بار را مشخص نمایید

لطیفه گفت:

سلام وقت بخیر، فرستادن بسته حدودا دو کیلو در اسلام آباد پاکستان چقدر هزینه دارد

merlead گفت:

سلام
زیر 10 کیلو حمل نداریم

شفیعی گفت:

سلام هزینه بار از سنندج به آلمان کیلویی چند و تا چند کیلو اضافه تر محاسبه میشود

merlead گفت:

سلام
فقط از تهران سرویس داریم

رضا دانش گفت:

سلام
هزینه ارسال یک بسته حدود40*40*40 به وزن حدود ۴۵کیلو شامل کاشی دست ساز به هامبورگ المان چقدر ه
وایا مشمول عوارض گمرکی در مقصد هم میشمد

merlead گفت:

در مورد امور گمرکی مقصد اطلاعی نداریم

زهرا گفت:

سلام
توضیحات در متن اصلی ، به صورت جامع و روان نوشته شده بود👌
ولی سوالات متداول اکثرا با عبارت اطلاعی نداریم، بی پاسخ گذاشته شد😀

وحید مزرعه گفت:

سلام، هزینه بسته یک کیلویی ۱۱×۱۱ سانتیمتر در ارتفاع ۶ سانتیمتر (تابلو بوم نقاشی سایز کوچک) از تهران به لندن چقدر میشه

merlead گفت:

با مجوز گمرکی و باکس چوبی حدود 8 میلیون تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *